بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفتمین سالروز شهادت شهدای خان‌طومان؛

«اردیبهشت مقاومت» تجدید عهدی است ماندگار به یاد شهدای مدافع حرم مازندران

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفتمین سالروز شهادت شهدای مدافع حرم مازندران در کربلای خان‌طومان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵ - 06May 2023

«اردیبهشت مقاومت» تجدید عهدی است ماندگار به یاد شهدای مدافع حرم مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران به مناسبت هفتمین سالروز شهادت شهدای مدافع حرم مازندران در کربلای خان‌طومان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا» (آیه ۲۳ سوره احزاب)

از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سرپیمان خویش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هیچ پیمان خود دگرگون نکرده اند.

شانزدهم اردیبهشت سالروز شهادت دلیرمردان همیشه عاشق لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا در خان‌طومان یکی از روز‌هایی است که در تاریخ مقاومت و حماسه دیارعلویان ثبت و جاودانه شد.

فرزندان غیور و رشید دیار علویان با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب برای دفاع از حرم آل الله (ع) برخاستند و در میدان جهاد فی سبیل الله در مقابل داعشیان تکفیری حماسه‌ای را به بلندای عاشورا رقم زدند و سرافرازانه در نبرد حق علیه باطل به شهادت رسیدند.

دلاورمردان لشکر عملیاتی ۲۵ کربلا با شجاعتی مثال زدنی در دفاع از دین و ناموس پیامبر اکرم (ص) در جبهه‌های مقاومت عاشقانه جانفشانی کردند و ایستادگی و مقاومت را به رخ دشمنان اسلام و در رأس آن‌ها استکبار جهانی کشیدند و ثابت کردند شهادت راه و رسم مردان الهی است و خون شهدا در مقاطع مختلف تاریخ درخت پرثمر اسلام را آبیاری می‌کند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج «قاسم سلیمانی» و ۱۶ کبوتر خونین بال آسمان عشق و حماسه در هفتمین سال عروج آسمانی‌شان اعلام می‌دارد با شهادت آلاله‌های بهشتی در کربلای «خان‌طومان» اردیبهشت مقاومتی در دیار علویان جاری و ساری شده است و هر سال باشکوهتر از گذشته در قالب برنامه‌ها، مراسم و یادواره‌های شهرستان و استانی برگزار می‌شود تا تجدید عهدی باشد برای ماندگاری نام شهدای مدافع حرم؛ و مازندران به بوی ناب این گل‌های معطر عطراگین است و خواهد ماند و باید راه این شهدا را که همان راه و سیره مکتب حسینی است ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار