معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

فراخوان جشنواره «فانوس» در استان لرستان

«مرادی» از فراخوان هفتمین دوره جشنواره استانی و ملی «فانوس» خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا ۱۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ برای ارسال آثار به جشنواره استانی فانوس مهلت دارند.
کد خبر: ۵۸۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۶ - 06May 2023

فراخوان جشنواره «فانوس» در استان لرستان منتشر شد

«محسن مرادی» معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، از فراخوان جشنواره استانی فانوس خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در بخش‌های هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فیلم و سریال، موسیقی و سرود، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش آموزی(سرود دانش آموزی،نقاشی،تاترصحنه ای،فیلم کوتاه ۱۸۰ثانیه ای) برگزار می‌شود.

مرادی افزود: هفتمین جشنواره استانی فانوس، در بخش هنرهای نمایشی در شاخه های تئاتر صحنه‌ای، تئاتر خیابانی، متن نمایش‌نامه و در بخش هنرهای تجسمی در شاخه های عکس، نقاشی دیجیتال، نقاشی دستی، طراحی پوستر و بیلبورد، برگزار خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان گفت: این جشنواره در بخش فیلم و سریال در شاخه های سریال داستانی، فیلم داستانی بلند و کوتاه، تله‌تئاتر، انیمیشن (پویانمایی)، مستندکوتاه و نماهنگ و در بخش موسیقی و سرود در شاخه های موسیقی با کلام و بی‌کلام، و سرود برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در بخش رادیویی در شاخه های نمایش رادیویی و پادکست به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

مرادی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره 15خرداد ماه 1402 است، گفت: هنرمندان بایستی  درمورد موضو عات مرتبط با حوزه دفاع مقدس و مقاومت از قبیل نقش ولایت ورهبری درپیشبرد دفاع مقدس و آرمان ها و تداوم آن، نقش مردم در دفاع مقدس، نقش زنان،نوجوانان وجوانان در دفاع مقدس، شهدا وایثارگران دفاع مقدس وخانواده شهدا، سبک زندگی رزمندگان وشهدا(ازشهید بودن تا شهیدشدن)، سفرهای راهیان نور و نسل امروز، نیز آثار خود را ارسال کنند.

آثار خود را به دبیرخانه استانی فانوس واقع در خرم آباد، خیابان اندیشه،جنب ترمینال شرق، کوچه اندیشمندنهم، پلاک ۱،کدپستی ۶۶۸۳۳۳-۶۸۱۶۶ ارسال و یاجهت هماهنگی بیشتر با شماره تلفن های ۳۳۳۳۸۴۰۱ و ۰۹۳۹۳۶۷۷۱۷۶  تماس حاصل نمایند.

مرادی ادامه داد: آثار برگزیده استان پس از مراسم تقدیر استانی از طرف دبیرخانه جشنواره در استان لرستان جهت شرکت در هفتمین جشنواره ملی فانوس که مهرماه سالجاری در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود ارسال می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار