مسوول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان خبر داد؛

اجرای یک هزار و ۲۸۷ طرح محرومیت زدایی در خوزستان

سرهنگ موسوی گفت:  یک هزار و ۲۸۷ طرح محرومیت زدایی عمرانی و غیرعمرانی در خوزستان اجرا شده است.
کد خبر: ۵۸۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ - 07May 2023

اجرای یک هزار و ۲۸۷ طرح محرومیت زدایی در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ پاسدار «سید اسلام موسوی»، مسوول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان امروز همزمان با ۱۷ اردیبهشت هفته بسیج سازندگی، اظهار داشت:  یک هزار و ۲۸۷ طرح محرومیت زدایی عمرانی و غیرعمرانی در خوزستان اجرا شده است. برای اجرای این تعداد طرح بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال از محل منابع بسیج سازندگی و نیز خیرین تامین شده است.

وی افزود: اقدامات بسیج سازندگی علاوه بر مسایل محرومیت زدایی، بخش‌های عمرانی و غیر عمرانی، بهداشت و درمان و سایر موضوعاتی که با فلسفه وجودی بسیج سازندگی همخوانی داشته باشد، را نیز در بر می‌گیرد.

مسوول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه در بحث کارهای اقتصادی عمدتا وظیفه تسهیل‌گری و حمایتی داریم، گفت: ما بانی محرومیت زدایی و اقتصاد نیستیم بلکه کمک کننده به اقتصاد هستیم تا بتوانیم به دولت ها در این خصوص کمک کنیم.

سرهنگ موسوی به حمایت از مشاغل خرد و خانگی که در اقتصاد خرد موثر هستند اشاره‌کرد و ادامه داد: در تفاهم نامه‌ای که با سازمان فنی و حرفه‌ای داریم، افراد جویای کار آموزش می‌بینند سپس باتبصره ۱۶ اعطای وام کم بهره هفت ساله و حمایت از آنها اشتغال خود را راه اندازی می‌کنند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی اهواز در اسفند پارسال برای حمایت از مشاغل خرد و اقتصادی بیان کرد: در این نمایشگاه ۶۰۰ غرفه دار کارآفرین و اشتغال خرد و خانگی حضور داشتند و این افراد به نمایشگاه‌های کشوری هم معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار