پیام مشترک فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا به مناسبت هفته بسیج سازندگی؛

بسیج سازندگی نماد حرکت جهادی انقلاب اسلامی در خدمت به مردم است

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوای استان گلستان فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس و آغاز هفته بسیج سازندگی را تبریک گفتند.
کد خبر: ۵۸۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ - 07May 2023

بسیج سازندگی، نماد حرکت جهادی انقلاب اسلامی در خدمت به مردم است

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، سردار پاسدار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا و حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا در پیامی مشترک فرا رسیدن ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تاسیس و آغاز هفته بسیج سازندگی را تبریک گفتند،

در این پیام آمده است:

سند افتخار برخی از اقشار بسیج بر این است که با فرمان مستقیم امامین انقلاب اسلامی تاسیس شده که این مهم مشمول نهاد مقدس بسیج سازندگی در هفده اردیبهشت سال ۷۹ نیز بوده است.

جهادگران بسیج سازندگی همواره با تکیه بر شعار «ما می‌توانیم» و بر اساس فرامین فرمانده معظم کل قوا در راستای رفع محرومیت و خدمت به مردم تلاش می‌کنند و نوکری مردم با خدمات بسیج سازندگی عجین شده است.

سیج سازندگی نماد حرکت جهادی انقلاب اسلامی در خدمت به مردم است که بحمدالله توانسته با نهادینه کردن تفکر جهادی در بین جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مورد نیاز انقلاب بخصوص تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

اینجانبان ضمن عرض تبریک و تهنیت این روز فرخنده و مبارک، از تلاش و مجاهدت آحاد جهادگران بسیج سازندگی استان گلستان و همه فعالان عرصه جهاد و خدمت‌رسانی سپاسگزاریم و توفیقات روزافزون این عزیزان را در خدمت به مردم از خداوند متعال مسئلت می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار