پیام تسلیت فرمانده انتظامی خوزستان به مناسبت شهادت ستوان یکم «سعید ربیعی»

سردار صالحی در پیامی شهادت مدافع نظم و امنیت ستوان یکم شهید «سعید ربیعی» را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده بزرگوار این شهید و همه همرزمانش تبریک و تسلیت گفت. 
کد خبر: ۵۸۷۴۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ - 07May 2023

پیام تسلیت فرمانده انتظامی خوزستان به مناسبت شهادت ستوان یکم «سعید ربیعی»به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سیدمحمد صالحی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در پیامی شهادت مدافع نظم و امنیت ستوان یکم شهید «سعید ربیعی» را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، خانواده بزرگوار این شهید و همه همرزمانش تبریک و تسلیت گفت. 

 
متن این پیام به این شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ 
 
هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‏ اند مرده مپندار بلکه زنده‏ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‏شوند  (آل عمران – آیه ۱۶۹).
 
شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت و فداکاری دلیر مردانی است که با مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت بدون مزد و منت آموختند و شهادت را پلی در راه رسیدن به معبود دانستند. آن‌ها با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین (ع) را با خون خود تضمین کرده و راه شهادت را به ما می‌آموزند.
 
مجرمان بدانند این شرارت‌ها هرگز خللی در عزم راسخ سبز پوشان انتظامی در صیانت از مردم و مبارزه با قانون شکنی وارد نخواهند ساخت و جان برکفان پلیس استان همواره تا آخرین قطره خون حافظ امنیت مردم عزیزمان و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.
 
اینجانب شهادت ستوان یکم «سعید ربیعی» را محضر امام عصر (عج)، فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، کارکنان نیروی انتظامی استان و همرزمان پرتلاش این شهید سرافراز در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز و به ویژه خانواده معظم شهید والا مقام و بازماندگان مکرم‌شان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار