فرمانده سپاه گرگان خبر داد؛

توزیع ۲ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در مناطق محروم گلستان

«دیلم» گفت: در اولین روز هفته بسیج سازندگی و در قالب بیستمین مرحله شهرستانی رزمایش کمک مومنانه، ۲ هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز و غیر متمرکز توسط گروه‌های جهادی بین نیازمندان استان گلستان توزیع خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۷۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱ - 07May 2023

توزیع ۲هزار بسته معیشتی کمک مومنانه

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، به مناسبت هفته بسیج سازندگی، بیستمین مرحله شهرستانی رزمایش کمک مومنانه امروز به همت مرکز بسیج سازندگی سپاه گرگان در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد.

سرهنگ علی دیلم فرمانده سپاه گرگان در این مراسم اظهار داشت: بسیج سازندگی به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و به منظور هویت بخشیدن و شخصیت دادن به جوانان و برنامه‌ریزی جهت مشارکت دادن آنان در سازندگی و توسعه عرصه های عمرانی، کشاورزی و منابع طبیعی روستاها و مناطق محروم در ۱۷ اردیبهشت سال ۱۳۷۹ تاسیس شد.

وی افزود: ۱۷ الی ۲۶ اردیبهشت ماه هفته بسیج سازندگی نامگذاری شده است و سپاه گرگان در این هفته، برنامه های متنوعی را برای خدمت رسانی به جامعه در سطح شهرستان برنامه ریزی نموده است.

فرمانده سپاه گرگان گفت: در اولین روز هفته بسیج سازندگی و در قالب بیستمین مرحله شهرستانی رزمایش کمک مومنانه، ۲ هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز و غیر متمرکز توسط گروه های جهادی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار