رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج سازندگی توانمندی‌های غیرقابل انکاری برای آبادانی کشور دارد

سردار سلیمانی گفت: بسیج سازندگی در سال‌های فعالیت خود با اتکا به جوانان مومن و انقلابی و با ورود هوشمندانه به میدان‌های سازندگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی به خوبی نشان داد از توانمندی‌های غیرقابل انکاری برای آبادانی کشور برخوردار است.
کد خبر: ۵۸۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ - 07May 2023

بسیج سازندگی توانمندی‌های غیرقابل انکاری برای آبادانی کشور داردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی سالروز تأسیس «بسیج سازندگی» را گرامی‌داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی، به معنای کار برخاسته از ایمان و به کار گیرنده‌ی هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

۱۷ اردیبهشت ماه در روز‌های تقویم میهن اسلامیمان مزین به نام بسیج سازندگی که در حقیقت یکی از نهاد‌های روئیده در انقلاب اسلامی است، می‌باشد. درود می‌فرستیم بر ارواح طیبه پاک شهدای جهادگر که با جانفشانی در این مسیر راه خدمت را هموار‌تر نمودند.

امروز بسیج سازندگی با ارائه‌ی تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضوری تعیین‌کننده و متعهدانه، تجلی عشق و دلدادگی، ولایت‌مداری در تسریع تحقق آرمان‌های انقلاب است.

بسیج سازندگی در سال‌های فعالیت خود با اتکا به جوانان مومن و انقلابی و با ورود هوشمندانه به میدان‌های سازندگی، خدمات رسانی و محرومیت زدایی در عرصه‌های مختلف به ویژه عرصه‌های عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک مومنانه و ... به خوبی نشان داد از توانمندی‌های غیرقابل انکاری برای آبادانی کشور برخوردار است.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به همه جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک گفته و امیدوارم تداوم حرکت متعهدانه جهادگران انقلابی و ولایتمدار در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی تحت منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) استمرار یابد.

و من الله توفیق

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار