پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی

«زنگانه» در پیامی به‌مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مردم استان گلستان و فعالان این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۵۸۷۵۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳ - 07May 2023

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی:

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، «علی‌محمد زنگانه» استاندار استان گلستان در پیامی سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به تمامی مردم استان خصوصا فعالان این عرصه  تبریک گفت و اظهار داشت: خدمتگزاری توفیق و نعمتی ارزشمند از سوی حضرت حق است که شایستگان و انسان های خالص و با بصیرت قدر آن را می دانند و آن را با هیچ گوهری عوض نمی کنند.

در این پیام آمده است:

سم الله الرحمن الرحیم

خدمتگزاری توفیق و نعمتی ارزشمند از سوی حضرت حق است که شایستگان و انسان های خالص و با بصیرت قدر آن را می دانند و آن را با هیچ گوهری عوض نمی کنند.

بسیج سازندگی از ابتدای تشکیل خود به فرمان مقام معظم رهبری مدظله العالی تا به امروز به عنوان الگویی از خدمت رسانی و خدمتگزاری خالصانه شناخته می شود.

رهبر فرزانه انقلاب در خصوص بسیج سازندگی می فرمایند: اين كارِ اردوهاى هجرت و حركت عظيم بسيج سازندگى يكى از بركاتش خدمت‌رسانى است كه ميليونها نفر از اين خدمت شما به صورت مستقيم بهره‌مند مي شوند.

تردیدی نیست که بسیج سازندگی با بهره گیری از ظرفیت جوانان مستعد و توانمند در زمینه های مختلف توانسته است منشأ خیر و برکت و بنوعی الگوی کار و تلاش برای همه ی مدیران و خادمان ملت در دستگاه ها باشد

اینجانب ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان امام خامنه ای عزیز را به تمامی مردم شریف استان خصوصا فعالان این عرصه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم همه ی ما بتوانیم قدم های موثری را در مسیر سازندگی گلستان، سرزمین برادری برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها