هلاکت یک گروه از داعش در شرق عراق

نیروی هوایی عراق خبر داد که با حملات خود به استان دیالی واقع در شرق این کشور، موفق شده است یک گروه از عناصر داعش را از پای درآورد.
کد خبر: ۵۸۷۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹ - 07May 2023

هلاکت یک گروه از داعش در شرق عراقبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، نیروی هوایی عراق بعد از ظهر امروز (یکشنبه) خبر داد که در استان دیالی واقع در شرق این کشور موفق شده است یک گروه از تروریستهای داعش را به کام مرگ بکشاند.

خبرگزاری رسمی عراق (واع) گزارش داد، نیروی هوایی این کشور توانسته‌اند با جنگنده‌های اف-۱۶، این تروریستها را از پای درآورند. در بیانیه این نهاد عراقی آمده است که عناصر داعش در منطقه «صندیج» در دیالی پنهان شده بودند.

بر اساس این بیانیه، در این حمله، تمامی عناصر داعش حاضر در منطقه صندیج، به هلاکت رسیدند و مقرهای متعلق به آنان نیز منهدم شد.

پیش از این هم، سازمان الحشد الشعبی در اواخر فروردین ماه گذشته، یک عملیات امنیتی گسترده در جزیره العیث در استان صلاح الدین واقع در شمال عراق آغاز کرد.

نیروهای الحشد خبر دادند که این عملیات، بخشی از طرح امنیتی برای جلوگیری از نفوذ تروریستهای داعش است. در ماه مارس گذشته هم ۲۲ نفر از عناصر داعش از جمله چند سرکرده ارشد این گروه در استان الانبار واقع در غرب عراق، از پای درآمدند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار