آیت‌الله دستغیب در دیدار سردار سپهر:

سپاه پیشاهنگ حرکت جامعه برای تحقق مطالبات رهبری است

عضو مجلس خبرگان رهبری، وفاداری به نایب حضرت قائم(عج) را از عمده‌ترین نشانه‌های انتظار واقعی دانست و گفت: سپاه علمدار و پیشاهنگ حرکت جامعه برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۵۸۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹ - 19November 2015

سپاه پیشاهنگ حرکت جامعه برای تحقق مطالبات رهبری است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر معاون هماهنگکننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با حجتالاسلام حاجیزاده نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس و جمعی از کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه، با آیتالله سید علی اصغر دستغیب، عضو مجلس خبرگان رهبری و تولیت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) دیدار کردند.

آیتالله سید علی اصغر دستغیب طی سخنانی در این دیدار با اشاره به اینکه سپاه علمدار و پیشاهنگ حرکت جامعه برای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری است، گفت: سپاه یکی از پدیدههای مبارکی است که به برکت نظام جمهوری اسلامی نصیب ملت ایران و عموم مسلمانان و مستضعفین جهان شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خداوند فضایی را گشوده است تا اگر کسانی قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توفیق نداشتند در رکاب امام(ره) مبارزه و استقامت کنند در نسلهای بعدی این توفیق را پیدا کنند که در مسیر و راه دیگری که با هدایت امام زمان(عج) گشوده شده است، حرکت کنند؛ این نسل همان جهادکنندگان دوران دفاع مقدس بودند و با استقامت و ایثارگری که داشتند شاهد پیروزی عظیم آنان بودیم و اکنون نیز در جبهه عظیم دیگری حضور دارند و پیشتاز  جبهه جنگ نرم نیز هستند.

آیتالله دستغیب لازمه پیروزی کامل در جبهه جنگ نرم را معرفتافزایی و بصیرتافزایی دانست و افزود: اگر نمایندگی ولیفقیه در سپاه نبود مشخص نبود که جهت درست تبعیت و التزام به فرامین رهبری اینطور حفظ شود؛ از این رو باید از شخص نماینده ولیفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روحانیون و دیگر فعالان نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدردانی کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظلهالعالی) را منوط به حضور همه اقشار مردم در صحنههایی دانست که نیاز به استقامت و بصیرت دارد.

وی اضافه کرد: در این مسیر سپاه پاسداران در خط مقدم قرار دارد؛ سپاه است که باید بتواند جریان حرکت عمومی را  به سوی تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظلهالعالی) هدایت کند؛ در این مسیر ما نیز بهعنوان عضوی از جامعه روحانیت، همگام و مُلازم با شما برای تحقق مطالبات رهبری تلاش خواهیم کرد.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)  در پایان صحبتهایش با بیان این که از عمدهترین نشانههای انتظار واقعی، وفاداری به نایب حضرت قائم(عج) است، گفت: امید که همه ما از منتظران واقعی بوده و از عهده این انتظار برآییم.

در ادامه این دیدار سردار سپهر ضمن اشاره به اینکه ماموریتهای مستشاری سپاه پشتوانه محکمی را برای مسئولان دیپلماسی کشور فراهم آورده است، گفت: در سالهای اخیر مجموعه فعالیتهای نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در جهت تعالی و تربیت پاسداران و بسیجیان در ابعاد عقیدتی، فرهنگی و بصیرتافزایی رشد یافته است؛ بهصورتی که امروز میتوانیم بگوییم سپاه و بسیج دانشگاه معرفتافزایی شدهاند.

معاون هماهنگکننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه علما، روحانیون و طلاب توانمند حوزوی بخش قابل توجهی از ظرفیتهای ارزشمند کشور و از ذخایر ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، گفت: 4 هزار روحانی و 130 هزار طلبه بسیجی در حال فعالیتهای فرهنگی در سطوح مختلف سپاه و بسیج هستند.

سردار سپهر در پایان صحبتهایش با اشاره به اینکه اُنس با اعتقادات و معارف دینی و روحانیت اولویت سپاه و بسیج است، گفت: ماموریتهای داخلی و خارجی سپاه به سبب همین معرفت دینی و بصیرت انقلابی با موفقیت مواجه میشوند و این به برکت وجود حوزه نمایندگی ولیفقیه در سپاه است.

به گزارش دفاع پرس، معاونین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پس از این دیدار ضمن زیارت، به بازدید بخشهای مختلف حرم مطهر شاهچراغ(ع) پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار