جانشین منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش عنوان کرد؛

پهپادهای نیروی پدافند هوایی قدرت را به نفع کشورمان تغییر داده است

سرتیپ دوم ستاد «صالح» گفت: پدافندهوایی امروز به درجه‌ای از رشد و پیشرفت دست پیدا کرده که آماده است هر تهدیدی را در هر زمان و مکانی کشف، شناسایی و نابود کند.
کد خبر: ۵۸۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲ - 07May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذرباییجان‌شرقی، سرتیپ دوم ستاد «جعفر صالح» جانشین منطقه پدافندهوایی شمال‌غرب، امروز 17 اردیبهشت ماه سال‌جاری، در جمع کارکنان این یگان پدافندی با بیان اینکه پیشرفته‌ترین تجهیزات جاسوسی و عملیاتی دشمن توان گریز از چشمان تیزبین پدافند هوایی را ندارد، اظهار داشت: قابلیت‌های پدافندهوایی امروز به درجه‌ای از رشد و پیشرفت دست پیدا کرده که آماده است هر تهدیدی را در هر زمان و مکانی کشف، شناسایی و نابود کند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش افزود: در شرایط کنونی کارکنان غیور پدافند هوایی ارتش با تسلط کامل و به صورت شبانه‌روزی در حال رصد تمامی تحرکات دشمن با دقت و حساسیت بیش از پیش هستند و با مجاهدت و هوشیاری، تمام تحرکات هوایی منطقه را دنبال می‌کنند و برای دفاع از آسمان کشور آماده جانفشانی هستند.

وی با اشاره به اینکه پهپادهای پیشرفته نیروهای مسلح بویژه پدافند هوایی مقتدر، توازن قدرت را در منطقه به نفع جمهوری اسلامی تغییر داده است، گفت: باوجود تهدیدات متعدد علیه امنیت آسمان ایران اسلامی با اعتماد به توانمندی‌های داخلی و اتکا به دانشمندان جوان این مرزوبوم شاهد امنیت بالای آسمان در سراسر کشور هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها