نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مدیران دانشگاه آزاد اسلامی انقلابی عمل کنند

حجت‌الاسلام شعبانی گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی این انتظار وجود دارد که مدیران به صورت انقلابی عمل کنند.
کد خبر: ۵۸۷۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ - 07May 2023

مدیران دانشگاه آزاد اسلامی انقلابی عمل کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد همدان، اظهار داشت: در دانشگاه آزاد اسلامی این انتظار وجود دارد که مدیران به صورت انقلابی عمل کنند.

وی افزود: مدیر انقلابی هم باید کار بلد باشد و توانایی مقابله با مشکلات را داشته باشد و از طرفی در کار، سلوک اخلاقی را پیش ببرد. یکی از شئون مدیر موفق، توانایی او در همراهی مجموعه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: هر وقت مجموعه‌ای وحدت داشته باشد، می‌توان انتظار موفقیت در آن را داشت. گاهی ضعف‌هایی که در برخی از نهادها شاهد هستیم نیز به عدم همراهی مجموعه با مدیر بر‌ می‌گردد.

وی با بیان اینکه گره خوردن دانشگاه به زندگی اقتصادی و اجتماعی جامعه، یک ضرورت است، تصریح کرد: دانشگاه باید از حالت انتزاعی خارج و با واقعیت‌های اجتماعی گره بخورد. دانشگاه محل گفت‌وگو است و باید نگاه‌ها در آن وسیع‌تر باشد.

حجت‌الاسلام شعبانی متذکر شد: نیازمند فضایی هستیم تا اساتید و دانشجویان در کرسی‌های آزاد اندیشی حرف‌ها و دغدغه‌ها خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار