در مراسم صبحگاه نیروی پدافند هوایی ارتش؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی: در صورت خطای دشمنان درسی فراموش‌ناشدنی به آن‌ها خواهیم داد

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه اولویت اول ما در نیروی پدافند هوایی حفظ و ارتقاء توان رزم است، گفت: تمامی سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش‌ناشدنی به آن‌ها بدهد.
کد خبر: ۵۸۷۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ - 08May 2023

امیر سرتیپ صباحی‌فردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، صبح امروز در مراسم صبحگاه در جمع کارکنان این نیرو، با اشاره به اینکه در زمینۀ تجهیزات دفاعی، دوران وابستگی را پشت سر گذاشته و به خودکفایی رسیده‌ایم، اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس تنها چند سامانه پدافندی محدود و غیربومی در اختیار داشتیم؛ اما امروز از قدرت‌های انکارناپذیر پدافند هوایی در منطقه هستیم.

امیر صباحی‌فرد افزود: اضافه شدن سامانه‌های صد درصد بومی در زمینه‌های کشف، درگیری، سامانه‌های اطلاعاتی، فاشایی و پهپادی و حضور موفق در دو رزمایش بزرگ در سال گذشته سالی پربار برای نیروی پدافند هوایی رار قم زد که موجب شادی دل دوست‌داران نظام و ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی و ایجاد یأس در دل دشمنان شد که ان‌شاءالله این پیشرفت‌ها ادامه دارد و خبر‌های خوبی را در سال جاری اعلام خواهیم کرد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: ارتقای برد سامانه باور ۳۷۳ در عرض کمتر از ۱۸ ماه از ۱۵۰ کیلومتر به بالای ۳۰۰ کیلومتر از جمله مهمترین این دستاورد‌ها بود.

وی تأکید کرد: بنا به تدبیر و فرمایش فرمانده معظم کل قوا (مد ظله العالی) پدافند هوایی در اولویت اول قرار دارد و اولویت اول ما نیز در نیروی پدافند هوایی حفظ و ارتقاء توان رزم است؛ تمامی سامانه‌ها و موشک‌های ما آماده هستند تا در صورت نیاز و خطای دشمنان، پاسخی قاطع و درس فراموش ناشدنی به آن‍ها بدهد.

امیر صباحی‌فرد در ادامه با تأکید بر نقش مؤثر سربازان در ارتقای توان رزم نیرو‌های مسلح گفت: توجه ویژه به سربازان عزیز که در نیروی پدافند هوایی خدمت می‌کنند از وظایف اصلی ماست و همه ما در مقابل این عزیزان مسئول هستیم؛ هر جا که یک سرباز وجود دارد آنجا یک لشکر، یک قرارگاه، یک منطقه و یک گروه پدافند هوایی است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار