دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۸۷۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵ - 08May 2023

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، امروز (دوشنبه) سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان، حجت‌الاسلام «حسین الوند» مسئول عقیدتی سیاسی و امور روحانیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای استان گلستان به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرهنگ کاظمی در این دیدار ضمن تبریک و نقش بسزای سازمان عقیدتی سیاسی در امور فرهنگی اظهار داشت: سازمان عقیدتی و سیاسی نقش مهمی در نهادینه سازی فرهنگ اسلامی به عنوان یک «کنش ارزشی» در فعالیت های کارکنان پایور و وظیفه در سطح نیروهای مسلح و همچنین در تربیت نسل جوان دارد، با توجه به شرایط فعل جامعه كه دشمنان در صدد سست نمودن باورهای جامعه اسلامی طرح می شود، جایگاه سازمان عقیدتی سیاسی در سطح آحاد جامعه نمایان می شود.

کاظمی به بیان نقش عقیدتی سیاسی سپاه در دوران دفاع مقدس پرداخت و گفت: این سازمان در تقویت روحیه دینی و انقلابی رزمندگان دوران دفاع مقدس بسیار تاثیرگذار بود.

همچنین در این دیدار حجت الاسلام حسین الوند برنامه های سال جاری دایره نشر آثار روحانیت در دفاع مقدس را تشریح کردند که از جمله آنها، برگزاری یادواره شهدای طلبه و روحانی استان، رونمایی از کتاب خاطرات شهدا و ایثارگران روحانی و نشست رزمندگان روحانی استان اشاره شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار