مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

تشکیل کمیته «روحانیت و دفاع مقدس» در شهرستان‌ها

حجت‌الاسلام «عبودی» از تشکیل کمیته «روحانیت و دفاع مقدس» با محوریت ائمه جمعه در شهرستان‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۱ - 08May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «عبدالرحیم عبودی» مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد امروز در اولین نشست شورای هماهنگی و‌ کمیته «روحانیت و دفاع مقدس» استان اظهار داشت: کمیته «روحانیت و دفاع مقدس» به ریاست و با محوریت ائمه جمعه در شهرستان‌های استان تشکیل خواهد شد.

وی افزود: با توجه به نقش روحانیت در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مهم‌تر از همه جهاد تبیین در این زمان که همه نیازمند آگاهی‌دهی و آگاه‌بخشی هستند و با توجه به اینکه مبلغین حوزه‌های علمیه و طلاب یکی از ارکان اصلی در آگاهی‌بخشی به جامعه و نسل جوان هستند، تشکیل چنین کمیته‌ای در شهرستان‌ها با هدف تجمیع برنامه‌ها و برنامه‌ریزی برای فعالیت‌های فرهنگی از جمله ترویج فرهنگ ایثار و شهادت لازم و ضروری است.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد تشکیل این کمیته را با هدف بهتر برگزار شدن یادواره‌ها از جمله یادواره شهدای روحانی و برنامه‌های مدون فرهنگی در ترویج فرهنگ غنی دفاع مقدس در شهرستان‌ها با محوریت ائمه جمعه ضروری دانست و خاطرنشان کرد: نهاد ائمه جمعه با مصلی‌های نمازجمعه آماده است تا در زمینه‌های فرهنگی همکاری‌های لازم را داشته باشد.

عبودی از اجرای برنامه‌های مناسبتی دفاع مقدس به‌ویژه سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در میعادگاه‌های نماز جمعه از جمله خطبه‌های نماز و تجلیل از رزمندگان و ایثارگران و جانبازان و خاطره‌گویی یادگاران دفاع مقدس از این تریبون و فضا‌سازی مصلی‌ها در مناسبت‌های مختلف خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار