فرماندار نوشهر:

رعایت «عفاف و حجاب» باعث سلامت اجتماعی در جامعه می‌شود

«زرودی» گفت: حجاب و عفاف از دستورات الهی و اسلامی است و رعایت حجاب و عفاف باعث ایجاد سلامت روحی، روانی و اجتماعی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۵۸۷۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷ - 08May 2023

رعایت عفاف و حجاب باعث سلامت اجتماعی در جامعه می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «رستم زرودی» فرماندار نوشهر امشب در جلسه شورای حجاب و عفاف شهرستان نوشهر در خصوص تکریم و مقام زن در اسلام و نیز اهمیت حفظ کرامت و شخصیت انسان با رعایت اصل حجاب و عفاف در جامعه اظهار داشت: حجاب و عفاف از دستورات الهی و اسلامی است و رعایت حجاب و عفاف باعث ایجاد سلامت روحی، روانی و اجتماعی در جامعه می‌شود و از آنجایی که دستورات الهی برای سعادت انسان‌ها هستند و لذا بر هر فرد مسلمانی چه مرد وچه زن واجب است ضمن رعایت این دستورات وظایف خویش را به خوبی انجام دهد.

زرودی با اشاره به اهمیت این موضوع در جامعه، تصریح کرد: حجاب، پوشش، عفت و پاکدامنی مربوط به همه و باعث سلامت روح و جسم می‌شود و فردی می‌تواند در جامعه مؤثر باشد که صداقت، عفت و پاکدامنی در رفتار، کردار و پوشش او نیز نمود داشته باشد.

وی گفت: هدف از این جلسه تبیین و تشریح و رعایت این موضوع در سطح جامعه بوده که باید با برگزاری برنامه مناسب گامی مثبت در این زمینه برداشته و در جهت ترویج آن در تمامی ارکان جامعه و به منظور پیشگیری از آسیب‌هایی اجتماعی تلاش جدی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار