مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس:

تعامل بسیج و کمیته امداد زمینه‌ساز خدمت به محرومان است

سرهنگ پاسدار «قاسمی» ضمن گرامیداشت یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس و یادآوری ایام عملیات بیت المقدس، از اقدامات خوب کمیته امداد فارس در راستای کارآمد سازی تشکر کرد.
کد خبر: ۵۸۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ - 08May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «شهرام قاسمی»، در مراسم تودیع و معارفه فرمانده پایگاه بسیج اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس ضمن گرامیداشت یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس و یادآوری ایام عملیات بیت المقدس، از اقدامات خوب کمیته امداد در راستای کارآمد سازی تشکر کرد.

سرهنگ قاسمی از کمیته امداد به عنوان نهادی انقلابی و یادگار امام یاد کرد و افزود: کمیته امداد در حوزه جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت رسانی کارهای مؤثری انجام داده است؛ آنهم در دورانی که دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در افراد جامعه بوده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس نیز در این مراسم به اقدامات موثر این نهاد در جذب حامی، خصوصا در ایام ماه مبارک رمضان و لیالی قدر اشاره کرد و گفت: میزان بالای جذب حامی در این ایام، نشان دهنده نوع دوستی مردم سخاوتمند استان است.

مرتضی موصلی ابتدا بیان کرد: امید است در سال جدید بتوان با همفکری و بهره گیری از ظرفیت های مشترک کمیته امداد و سازمان بسیج، قدم های مؤثری را برای ولی نعمتان معزز برداریم.

موصلی با اشاره به اینکه خداوند به کار گروهی، برکت می دهد خواهان همدلی و هم افزایی میان نهادهای مختلف جهت خدمت به مردم شد و از تعامل میان کمیته امداد و سازمان بسیج قدردانی کرد.

در پایان این مراسم حکم مسئولیت محمدمهدی کیهان پور به عنوان فرمانده پایگاه بسیج اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) از سوی سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس صادر و تحویل داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار