در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا: الحاق انواع تجهیزات موشکی، پهپادی و جنگال به یگان رزم نزاجا/ امنیت پایدار در مناطق مرزی برقرار است

امیر سرتیپ «فلاح» با ‌بیان اینکه امنیت پایدار و قابل قبولی در مناطق مرزی برقرار است، گفت: هیچ‌گونه تهدید و عامل نگران‌کننده‌ای در مناطق مرزی وجود ندارد.
کد خبر: ۵۸۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۹ - 09May 2023

امیر «فلاح»امیر سرتیپ «عباس فلاح» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره وضعیت امنیت مرز‌ها اظهار داشت: با استقرار نیرو‌های ما در مناطق مرزی شمال غرب، غرب، شمال‌شرق و شرق کشور، و همراهی با نیرو‌های مرزبانی، گسترش خوبی از مرزبانان را متناسب با شرایط منطقه شاهد هستیم.

امیر فلاح با ‌بیان اینکه امنیت پایدار و قابل قبولی در مناطق مرزی برقرار است، ادامه داد: هیچ‌گونه تهدید و عامل نگران‌کننده‌ای در مناطق مرزی وجود ندارد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی ارتش در ادامه با بیان اینکه طی روز‌های گذشته بیش از هزار دستگاه ادوات مختلف به پیکره سازمان رزم این نیرو اضافه شدند، افزود: این تجهیزات شامل انواع تجهیزات موشکی، پهپادی، جنگ الکترونیک و متناسب با نیاز عملیاتی در شرایط فعلی بود که به پیکره نیروی زمینی ارتش الحاق شد.

وی گفت: ما در سال‌های اخیر با نگاه به جنگ‌های امروزی و آینده تلاش کردیم تا تجهیزات خود را متناسب‌سازی کنیم و به سمت تجهیزاتی با ویژگی‌های دورزن، نقطه‌زن، و قابل شبکه شدن حرکت کردیم که قدم‌های بسیار خوبی در این راستا برداشته و تجهیزات‌مان بسیار کامل شده است.

امیر فلاح تاکید کرد: در مناطق مرزی با دوربین‌های پیشرفته پایش مرز را به‌صورت بصری، اپتیکی و راداری به‌روز و با دقت انجام می‌دهیم؛ تجهیزاتی که عمق دید خوبی برای پایش نوار مرزی به نیرو‌های ما داده است و این اقدامات در راستای تامین امنیت و تقویت مرز‌ها و بازدارندگی در سطح کشور با پشتیبانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار