در دیدار با فرمانده نیروی زمینی ارتش عمان مطرح شد؛

امیر «حیدری»: آمادگی نزاجا برای همکاری با نیروی زمینی ارتش عمان/ تجربیات خود را در اختیار ارتش عمان می‌گذاریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی کامل این نیرو برای همکاری با نیروی زمینی ارتش عمان در حوزه‌های مختلف خبر داد.
کد خبر: ۵۸۷۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ - 09May 2023

دیدار فرمانده نزاجا با فرمانده نیروی زمینی ارتش عمانبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر  سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران که به‌عنوان هیأت همراه با رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران به کشور عمان سفر کرده بود، صبح امروز با «مطر بن سالم البلوشی» فرمانده نیروی زمینی این کشور دیدار کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران در این دیدار ضمن تأکید بر ضرورت افزایش تعاملات نیرو‌های مسلح دو کشور، مشترکات دینی، فرهنگی و تاریخی دو کشور و همکاری‌های فی‌مابین را ممتاز ارزیابی کرد.

امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل برای همکاری با نیروی زمینی سلطنت عمان در حوزه‌های مختلف آموزشی، فنی و عملیاتی را دارد، گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تجربیات ارزشمندی در هشت سال دفاع مقدس و عملیات‌های مختلف پس از آن را کسب کرده است که آمادگی دارد آن را در اختیار برادران عمانی قرار دهد.

بر اساس این گزارش، بازدید از دانشگاه نظامی ارتش کشور عمان از دیگر برنامه‌های فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در چارچوب سفر هیأت عالی‌رتبه نظامی نیرو‌های مسلح در عمان بوده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار