فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

افزایش قدرت بازدارندگی نیرو‌های مسلح/ تجهیزات دفاعی بومی ایران خاری در چشمان دشمنان است

امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرت بازدارندگی خود را در مقابل دشمنان افزایش داده‌اند.
کد خبر: ۵۸۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۸ - 09May 2023

امیر سرتیپ صباحی‌فردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از سایت رادار آبدانان بازدید کرد.

امیر صباحی‌فرد در جمع کارکنان این ایستگاه راداری اظهار داشت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران روز به روز قدرت بازدارندگی خود در مقابل دشمنان را افزایش داده‌اند و این حرکت شتابان در تولید اقتدار و بازدارندگی ادامه دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: آموزه‌های دینی ما بر افزایش دائم توان نظامی برای مواقع ضروری تأکید دارد و از طرفی ایران عزیز ما به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی، سیاسی و راهبردی همیشه در طول تاریخ مورد طمع دشمنان بوده است.

وی گفت: ما تنها ارتشی در جهان هستیم که زیر لوای پرچم حق و ولایت جهاد می‌کند و این فرصتی برای خدمت و موجب افتخار است که حاصل شده و همچنین مسئولیتی سنگین که در این برهه از تاریخ بر دوش ما است که باید نسبت به آن پاسخگو باشیم.

امیر صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: امروز دانشمندان و متخصصان ما تجهیزات مختلف دفاعی و نظامی از جمله سامانه‌های موشکی و راداری تولید کرده‌اند که در تراز اول دنیا قرار دارد و خاری در چشمان دشمنان ایران اسلامی شده است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار