مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان:

برگزاری یادواره‌ شهدا، مصداق عینی جهادتبیین است

سردار مرادحاجتی گفت: برگزاری یادواره شهدا مصداق عینی جهادتبیین است چرا که در چنین برنامه‌هایی است که برخی حقایق دوران حماسه و ایثار بیان می‌شود.
کد خبر: ۵۸۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ - 09May 2023

برگزاری یادواره‌ شهدا، مصداق عینی جهادتبیین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان شامگاه روز گذشته (دوشنبه) در دومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی شهر صیدون که با حضور «مسعود حمیدی نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: نسل دانش آموز ما باید نسبت به دوران دفاع مقدس کنجکاوی بیشتری به خرج دهند و نسل معلم نیز باید با جهاد تبیین این دوران را برای آن ها تشریح کنند.

وی افزود: دشمن که به دلیل اقتدار و صلابت نیروهای مسلح، متوجه شد که توان مقابله با جمهوری اسلامی را در حوزه نظامی ندارد ترکیب مبارزه اش را عوض کرد و به جنگ های نوین دست زد.

سردار مرادحاجتی گفت: جوانان ما علیرغم این که باید نسبت به مشکلات اقتصادی شناخت داشته باشند و برای رفع آن‌ها تلاش کنند و ایده بدهند به همان اندازه هم باید به پیشرفت‌های کشور مسلط شوند که دشمن نتواند آن ها را فریب داده یا ناامید کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: برگزاری چنین یادواره‌هایی، مصداق عینی جهادتبیین است چرا که در چنین برنامه‌هایی است که برخی حقایق دوران حماسه و ایثار بیان می‌شود.

وی متذکر شد: جامعه فرهنگی و معلم ما باید بیش از پیش با نسل دانش آموز، رفیق و نزدیک شوند تا دشمنان از این فاصله‌ها بهره لازم را جهت پیاده کردن اهداف شیطانی خود نبرند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار