نماینده ولی فقیه در سپاه:

قدرت ایران اسلامی توقف‌ناپذیر است

حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» با تأکید بر اینکه باید اراده دشمن را درهم بشکنیم، گفت: قدرت ما توقف‌ناپذیر است و ما به هیچ بیگانه‌ای اجازه دخالت در امور کشورمان را نخواهیم داد.
کد خبر: ۵۸۸۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 09May 2023

اگر سپاه نبود انقلاب اسلامی ترور می‌شد/ تحریم زیباترین نعمت دشمن برای پیشرفت کشور استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و روز معلم با حضور در دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه با اساتید، مربیان، کارکنان و دانشجویان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی در این دیدار با بیان اینکه سپاه محافظ انقلاب است، گفت: اگر سپاه نبود، انقلاب اسلامی ترور می‌شد. سپاه باید همواره قوی باشد تا امنیت ایجاد کند و باید به پیش برود تا جلوی پیشروی دشمن را بگیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه ایستادگی، حمایت از ملت و حمایت از کلام حق را موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن دانست و افزود: پیشرفت و امنیت جامعه در گرو جهاد کبیر است.

وی با تأکید بر اینکه باید اراده دشمن را درهم بشکنیم و او را ناامید کنیم، عنوان کرد: یک کشور نمی‌تواند قدرت خود را به عاریه بگیرد، اما ادعای استقلال داشته باشد؛ بنابراین باید در همه عرصه‌ها به استقلال برسیم.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به اینکه پیش از این سازه‌های قدرت ما را دیگران می‌ساختند، بیان کرد: این یعنی پایه‌های قدرت ما در اختیار دیگران بود؛ اما به حول و قوه الهی اکنون به این فناوری و قدرت دست یافته‌ایم و دشمنان در هراسند.

نماینده ولی فقیه در سپاه اظهار داشت: ما برای مستقل بودن نیاز داریم که در عرصه‌های علمی، فناوری، تولید قدرت، اقتصادی و فرهنگی که نشانه‌های اصلی هویت یک جامعه است، استقلال کامل داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه هیچ‌کس غیر از ملت ایران نباید برای سرنوشت خود تصمیم بگیرد، عنوان کرد: این پیام ماست که اگر کسی بخواهد برای سرنوشت ما تصمیم بگیرد، با جدیت با او مقابله خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به اقتدار ملی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: قدرت ما توقف‌ناپذیر است و این پیام را باید همه بدانند که ما به هیچ بیگانه‌ای اجازه دخالت در امور کشورمان را نخواهیم داد.

نماینده ولی فقیه در سپاه همچنین عنوان کرد: تحریم زیباترین نعمت دشمن برای پیشرفت کشور است تا ما به توانایی خود دست یابیم و ما به اذن خداوند با داشته‌های خودمان به خودکفایی خواهیم رسید. 

در حاشیه این مراسم، حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی و هیئت همراه از مدرسه شجره طیبه شهرک سردار جنگل و موقعیت‌ها و تجهیزات دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای بازدید کردند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها