رئیس سازمان بسیج سازندگی:

اقتصاد عرصه تقابل مقاومت و لیبرالیسم است

سردار «زهرایی» گفت: ما هم‌اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و اقتصاد مقاومتی در برابر لیبرالیسم اقتصادی قرار گرفته؛ بر همین اساس همانند دوران دفاع مقدس همه باید مسئولیت بپذیریم تا در این جنگ نیز پیروز میدان شویم.
کد خبر: ۵۸۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸ - 09May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی امروز (سه‌شنبه) در آیین بهره‌برداری از ۱۸۲ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در روستای چاه نسر نیشابور اظهار داشت: راه‌اندازی مجتمع‌های کوچک اشتغالزا در کشور در دستور کار سازمان بسیج سازندگی قرار گرفته که راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی هم جزو همین مجتمع‌هاست.

وی افزود: در جایی باید پالایشگاهی عظیم همچون خلیج فارس بسازیم و در جایی نیز ایجاد نیروگاه خورشیدی لازم است. الگوی راه‌اندازی نیروگاه‌های کوچک مقیاس در روستای چاه نسر، قابل تکثیر در کل کشور است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان این که لیبرالیسم اقتصادی یعنی عده‌ای حتما باید لِه شوند و ارباب رعیتی باشد ادامه داد: ما هم‌اکنون در جنگ اقتصادی هستیم و اقتصاد مقاومتی در برابر لیبرالیسم اقتصادی قرار گرفته؛ بر همین اساس همانند دوران دفاع مقدس همه باید مسئولیت بپذیریم تا در این جنگ نیز پیروز میدان شویم.

زهرایی گفت: اغتشاشات پاییز سال گذشته، یک جنگ ترکیبی تمام عیار بود که دشمنان یکپارچه و متحد شدند و ۴۰۰ هنرمند صاحب نام و نفوذ نیز اعلام موضع رسمی کردند اما راهبرد ما، تَن در مقابل سلاح بود زیرا می‌دانستیم اگر سلاح به دست بگیریم آن‌ها سوء استفاده خواهند کرد چراکه دشمنان به دنبال این بودند که بگویند این نظام آدمکش است.

وی ادامه داد: دشمنان در کشور، به دنبال ایجاد ناامیدی هستند و شعارهایی هم که سال گذشته در جریان اغتشاشات سرداده شد از جمله برهنگی بدون مرز و فریاد و فحاشی و توهین‌ها در همین راستا بود.

زهرایی بیان داشت: بسیج سازندگی در اغتشاشات پاییز هشت شهید جهادگر تقدیم انقلاب اسلامی کرد که یا مسئول و یا عضو گروه جهادی بودند.

امروز با حضور سردار «زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ۱۸۲ نیروگاه خورشیدی کوچک مقیاس در نیشابور به بهره‌برداری رسید که از این تعداد ۷۱ نیروگاه در روستای چاه نسر که با ۳۵۰ خانوار در فاصله ۵۰ کیلومتری نیشابور واقع شد و به عنوان روستای پاک شناخته شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار