در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس استان ایلام؛

استاندار ایلام: مدیون شهدا هستیم

«بهرام‌نیا» با اشاره به اعتبارات اختصاص‌یافته برای یادمان‌ها و گلزار شهدا در استان ایلام گفت: ما مدیون و بدهکار شهدا هستیم.
کد خبر: ۵۸۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ - 09May 2023

عملکرد مدیرکل حفظ آثار ایلام قابل تقدیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام نیا» استاندار ایلام امروز (سه‌شنبه) در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام اظهار داشت: عملکرد سرهنگ «فولادی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان که حقیقتاً برای اعتلای آثار، مکتوبات و اِلمان‌ها و یادمان‌هایی که با یاد و نام شهدا باید ساخته شود، تلاش کردند، قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در استان ایلام اعتباری بالغ بر ۶۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای یادمان‌ها و گلزار شهدا مصوب کردیم که میزان تخصیص یافته آن ۳۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود؛ این در حالی است که در سال ۱۴۰۰ تنها شش میلیارد تومان در این حوزه اختصاص داده شد.

استاندار ایلام عنوان کرد: ما مدیون و بدهکار شهدا هستیم و خدای‌ناکرده منتی نداریم، بلکه به وظیفه خود عمل کردیم. بنده از همه می‌خواهم با همین نگاه در این مسیر حرکت کنند.

این مسئول با بین اینکه ایلام استانی است که حرف برای گفتن دارد، گفت: میمک از نظر موقعیت استراتژیکی مهم است و بنده نیز در عملیات میمک که در سال ۶۳ انجام شد، حضور داشتم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار