دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیر مخابرات منطقه ایلام با خانواده‌های معزز شهدا

«اسدی» و «شهاب نبی پور» مدیر مخابرات منطقه ایلام با خانواده‌های شهدا «احمد نریمانی» و «محمد مراد رضاییان» دیدار کردند.
کد خبر: ۵۸۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱ - 09May 2023

دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  و مدیر مخابرات منطقه ایلام با خانواده های معزز شهدابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و «سید شهاب نبی پور» مدیر مخابرات منطقه ایلام و هیات همراه امروز سه‌شنبه به مناسبت روز مخابرات با خانوده‌های شهدای والامقام «احمد نریمانی» و «محمد مراد رضاییان» دیدار کردند.

«جمال اسدی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن تبریک روز مخابرات به این خانواده گفت: عاقبت بخیری همه ما حرکت در امتداد راه شهداست، شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و خانواده‌ها آنان نیز باید مورد تکریم قرار گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید ایلام افزود: شـهدای عزیز در روز‌های سـخت با جان‌فشانی و از خودگذشتگی از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های ناب اسلامی دفاع کردند و امروز خدمت به خانواده‌های این شهدای گران‌قدر و ایثارگران عزیز توفیق بزرگی است که نصیب ما شده است.

شهید گرانقدر «احمد نریمانی» با عضویت کارمند اداره مخابرات شهرستان مخابرات در تاریخ ۲۰ مهرماه ۱۳۵۹ در شهرستان مهران بر اثر اصابت ترکش خمپاره دشمن بعثی به درجه رفیع شهادت نائل گردیده است.

شهید گرانقدر «محمد مراد رضاییان» با عضویت کارمند اداره مخابرات بوده در تاریخ ۸ فروردین ۱۳۶۶ در حین انجام وظیفه بعلت بمباران هوایی دشمن بعثی عراق بر اثر اصابت ترکش گلوله به درجه رفیع شهادت نائل گردیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار