در پی شهادت سرگرد «هادی»؛

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس زنجان شهادت سرگرد «مهدی هادی» را تسلیت گفت

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان شهادت سرگرد «مهدی هادی»، مأمور نیروی انتظامی استان را با صدور پیامی تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۸۸۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ - 09May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، در پی شهادت سرگرد «مهدی هادی» مأمور نیروی انتظامی استان در درگیری با قاچاقچیان، سرهنگ پاسدار «سید شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان این ضایعه تأسف‌بار را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: 

بسمه رب الشهدا و الصدیقین 

" وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ " 

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندارید، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

نیروی انتظامی مظهر اقتدار، قانون مداری و خدمت‌گزاری صادقانه به مردم است و سربازان ولایت، مدافعان و حافظان حریم امنیت با جانفشانی، ازخودگذشتگی، رشادت و مجاهدت خالصانه برای ایجاد نظم، انضباط اجتماعی، امنیت پایدار و آرامش مردم تلاش شبانه‌روزی دارند.

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان فشانی و از خود گذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.  

اینجانب با تأثر فراوان شهادت سرگرد مهدی هادی، شهید راه امنیت کشور را به مردم ولایت‌مدار زنجان، پرسنل خدوم نیروی انتظامی و خانواده محترم شهید تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای این شهید بزرگوار علو درجات را مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/ اصلانی پور

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار