طی مراسمی؛

رئیس جدید سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان معرفی شد

طی مراسمی با حضور جانشین فرماندهی سپاه خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان معارفه شد.
کد خبر: ۵۸۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۳ - 10May 2023

رئیس جدید سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان معرفی شدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، در مراسمی با حضور جانشین فرماندهی سپاه خوزستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان معارفه شد.

در این مراسم که با حضور سردار «نعمت‌الله باقری» جانشین فرماندهی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان و «مسعود حمیدی‌نژاد» مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد، تودیع و معارفه رئیس جدید و سابق سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان صورت گرفت.

در این مراسم «محمدحسن حسینی نیک» به عنوان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی خوزستان منصوب و از زحمات «امیر قمرزاده» تجلیل شد.

جانشین فرماندهی سپاه خوزستان در این آئین با بیان اینکه تربیت باید بر تعلیم اولویت داشته باشد، گفت: ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیج دانش آموزی یک موضوع مهم است.

وی، فعالیت در راستای تعمیق باورها در نسل نوجوان را مهم دانست و افزود: وظایف مهم بسیج دانش‌آموزی در حوزه تربیت نسل آینده بر کسی پوشیده نیست و به همین دلیل کار جهادی در بسیج دانش آموزی یک ضرورت است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان نیز در این آئین با تاکید بر اهمیت جایگاه بسیج دانش آموزی در آموزش و پرورش، یادآور شد: بسیج دانش آموزی الگوی ارزشمند کار جهادی در راستای تربیت است.

وی افزود: آموزش و پرورش خوزستان آمادگی کاملی در راستای همکاری گسترده با بسیج دانش آموزی و فرهنگیان دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار