در جلسه هئیت‌امنا یادمان شهدای گمنام مهدی‌شهر؛

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سمنان: یادمان شهدای گمنام پایگاه‌های فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس هستند

«سلامی» گفت: یادمان شهدای گمنام پایگاه‌های فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس هستند که باید با برنامه‌های دقیق، هوشمندانه و خلاقانه نسبت به جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس از آن بهره برداری کرد.
کد خبر: ۵۸۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵ - 10May 2023

یادمان شهدای گمنام پایگاه‌های فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در جلسه هئیت امنا یادمان شهدای گمنام شهرستان مهدی‌شهر که صبح امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر برگزار شد اظهار داشت: وجود شهدای گمنام در شهر‌های مختلف باعث خیر و برکات زیادی شده و فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت طلبی را زنده می‌کند.

وی ادامه داد: ۱۷ شهید گمنام شهرستان مهدیشهر به عنوان ستارگانی درخشان و نگینی ارزشمند هستند که در سعادتمندی جوانان و مردم آن خطه نقش مهمی دارند.

سلامی گفت: یادمان شهدای گمنام پایگاه‌های فرهنگی انقلاب و دفاع مقدس هستند که باید با برنامه‌های دقیق، هوشمندانه و خلاقانه نسبت به جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس از آن بهره برداری نمود.

این مسئول افزود: یادمان‌های شهدای گمنام یکی از جاذبه‌های مهم در عرصه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است بر همین اساس باید فعال‌سازی این نقاط یادمانی در دستور کار هیئت امنای هر یک از نقاطی که میزبانی شهدای گمنام را بر عهده دارند قرار گیرد.

در ادامه «مجتبی اقوامی پناه» فرماندار شهرستان مهدیشهر در ادامه با بیان این که شهدا و یادمان‌های دفاع مقدس به عنوان درمان درد‌های فرهنگی و اجتماعی امروز جامعه هستند افزود: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و همه دستگاه‌های اجرایی باید با تعامل و همدلی در ساماندهی یادمان شهدا اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با تصریح بر اینکه همه ما موظفیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم، گفت: هر کاری که برای شهدا انجام دهیم در مقابل ایثار و از خود گذشتگی آنان ناچیز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار