در مراسم افتتاح فرودگاه سراوان و فاز جدید بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان؛

سرلشکر سلامی: همکاری سران طوایف با سپاه در تأمین امنیت استان سیستان و بلوچستان/ سپاه برای تحقق آرزوهای مردم تلاش می‌کند

فرمانده کل سپاه گفت: در منطق سپاه، مردم حیاتی‌ترین سرمایه انقلاب، نظام و کشور هستند، و ما برای تحقق آرزوهای آن‌ها پا به میدان گذاشتیم.
کد خبر: ۵۸۸۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰ - 10May 2023

سرلشکر سلامی: همکاری سران طوایف با سپاه در تأمین امنیت استان سیستان و بلوچستان/ سپاه برای تحقق آرزوهای مردم تلاش می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم افتتاح فرودگاه سراوان و بخش تخصصی بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان با بیان اینکه در منطق سپاه، مردم حیاتی‌ترین سرمایه انقلاب، نظام و کشور هستند، اظهار داشت: مردم حیاتی‌ترین سرمایه انقلاب، نظام و کشور و شایسته فداشدن هستند و همه ما در راه آرزو‌های بلند این مردم فدا خواهیم شد.

سرلشکر سلامی گفت: در این سرزمین همه مشاهده می‌کنند که برداران آن‌ها در نیروی زمینی سپاه، قرارگاه منطقه‌ای قدس، سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، سران طوایف و مولویان، و بسیجیان در طرح امنیت، ما را یاری می‌دهند.

وی با بیان اینکه ما برای تحقق آرزو‌های این مردم پا به میدان گذاشته‌ایم و این مرام و مشی سپاه است که در هرجا حضور داشته باشد، جان‌فدای ملت است، افزود: یک زنجیره به‌هم پیوسته برای یک عمل مؤمنانه، اقتدار، کرامت‌بخشی به همه مردم ایران زمین به‌خصوص مرزنشینان شکل گرفته است.

فرمانده کل سپاه همچنین با اشاره به افتتاح فاز جدید بیمارستان نبی اکرم (ص) عنوان کرد: ضروری است که هر جامعه‌ای متناسب با شأن خود از خدمات لازم برخوردار شود.

سردار سلامی با بیان اینکه مردم سیستان و بلوچستان را عزیز و گرامی می‌داریم، تصریح کرد: فدا شدن در راه ملت ایران به ویژه مردم سیستان و بلوچستان برای ما بسیار افتخارآمیز است.

وی تصریح کرد: مشی سپاه پاسداران که الهام گرفته از منطق و دیدگاه امامین انقلاب اسلامی هست این است که سپاه جان‌فدای مردم است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه آسایش مردم را بر آسایش خود ترجیح می‌دهد، افزود: سپاه میدان فداکاری و وفاداری، و نیروی زمینی سپاه تجلی روح ایثار و فداکاری است.

سرلشکر سلامی گفت: زنجیره‌ای از یک تلاش و مجاهدت سختکوشانه نیاز است تا طرح‌های بزرگ که مقیاس ملی دارند به ثمر بنشیند و این اراده سپاه است که در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی بیان کرد: نگاه ما این است که در هر سرزمینی که هستیم، پیام‌آور مواهب الهی یعنی امنیت و سلامت و در کنار آن آرامش و رفاه و پیشرفت باشیم.

فرمانده کل سپاه گفت: تشکر می‌کنم از کسانی که در ساخت بیمارستان فوق‌تخصصی نبی اکرم زاهدان که یکی از پیشرفته‌ترین مراکز درمانی کشور با به‌روزترین تجهیزات است ما را یاری رساندند و نگاه ما این است هر اقدامی که انجام می‌شود، باید بهترین امکانات را داشته باشد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار