رئیس سازمان بسیج سازندگی:

تقوا و معنویت مهمترین مولفه‌های جهادگران است/ شهید «بلباسی» الگوی جهادگران است

سردار «زهرایی» با بیان اینکه تقوا و معنویت مهمترین مولفه‌های جهادگران است، گفت: شهید «محمد بلباسی» الگوی جهادگران است.
کد خبر: ۵۸۸۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ - 10May 2023

تقوا و معنویت مهمترین مولفه‌های جهادگرات است/ شهید «بلباسی» الگوی جهادگران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی امروز در آئین افتتاحیه ملی سومین مرحله رزمایش «جهادگران فاطمی» که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با اشاره به مولفه‌های جهادگران و بیان اینکه دشمن همان دشمن است و از دشمنی هم دست برنمی دارد، اظهار داشت: در صحنه نبرد، تاکتیک‌ها تغییر کرد و دشمن جنگ نبرد و شناختی براه انداخته است.

وی افزود: ما باید در مقابل این دشمن آرایش متناسب بگیریم و در جنگ ترکیبی و شناختی خود را آماده کنیم و باید به حالت بازدارندگی برسیم.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه جهادگر کاری که انجام می‌دهد باید برای خدا باشد، شهید «محمد بلباسی» را الگوی جهادگران معرفی کرد و گفت: پرتلاش بودن، تقوا و معنویت مهم‌ترین مولفه‌های جهادگران است که در شهدا موج می‌زد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه باید برای تلاش‌های شهید بلباسی سرودی ساخته شود، ادامه داد: گریه‌های نیمه شب شهید جهادگر صالحی از مهم‌ترین مولفه‌های جهادگران است.

سردار زهرایی با بیان اینکه شهید محمد عارف، عارف ۱۸ ساله بود، خاطرنشان کرد: جهادگران شهید گمنام در بین مردم هستند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه بسیج تشکیلات و شجره طیبه انقلاب است، ادامه داد: بسیج حزب سیاسی نیست و به همه دولت‌ها کمک می‌کند، اما جیره خوار دولت نیست. بسیج جریان پاک انقلاب و حافظ ارزش‌ها و  ابرنهاد تسهیلگر و بزرگترین حلقه میانی بین امام امت و امت است.

این مسئول با بیان اینکه جریان جهادی مهر سیاسی هیچ حزب سیاسی و آدم سیاسی و اقتصادی بر پیشانی ندارد، افزود: دولت‌ها جهادی می‌شوند، اما جهادی‌ها دولتی نمی‌شوند چرا که باید برای انقلاب بماند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه چشم انداز جریان جهادی باید به جبهه سازی مشابه جبهه سازی مقاومت برسد، گفت: جبهه مقاومت سالار خود حاج قاسم را تقدیم انقلاب کرد و در جریان امنیتی اخیر جریان جهادی ۸ شهید تقدیم انقلاب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار