با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت؛

انهدام باند سازمان یافته قاچاق کالا آذربایجان غربی

با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) باند سازمان یافته قاچاق کالا در مرز‌های جنوب آذربایجان غربی شناسایی و با همراهی دستگاه قضایی برخورد‌های قانونی انجام شد.
کد خبر: ۵۸۸۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ - 10May 2023

انهادام باند سازمان یافته قاچاق کالا آذربایجان غربی

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به کشف و ضبط بیش از ۵۰ هزار قلم انواع لوازم خانگی در این محموله بزرگ قاچاق، افزود: ارزش ریالی محموله کشف شده، ۵۲ هزار میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان اهمیت مبارزه با قاچاق کالا در رشد تولید و مهار تورم، اتخاذ تدابیر همه‌جانبه در راستای مبارزه با قاچاق کالا را ضروری دانست.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تولید داخلی به عنوان یکی از مولفه‌های اصلی و اساسی و موتور محرکه پیشرفت اقتصادی مطرح است، هر آنچه برای تقویت این اصل تلاش شود به همان میزان روند دستیابی به توفیقات اقتصادی با سرعت و شتاب فزاینده‌تری همراه خواهد شد.

معتمدیان با قدردانی از مجموعه وزارت اطلاعات، و دیگر دستگاه های متولی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز تصریح کرد: کشف و ضبط محموله قاچاق مذکور، در راستای تحقق سیاست های دولت سیزدهم و در حمایت از تولید داخلی و اشتغال انجام گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها