در جمع خبرنگاران؛

رئیس ستاد کل ارتش سوریه: همکاری ایران و سوریه برای تسریع شکست سلطه مستکبران/ تعاملات خود با ایران را ادامه می‌دهیم

سپهبد «محمود ابراهیم» با تأکید بر توسعه و تحکیم روابط سوریه با ایران گفت: دو کشور در راستای ایجاد نظم جدید جهانی و شکست سلطه کشور‌های امپریالیستی تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲ - 10May 2023

رئیس ستاد کل ارتش سوریه : می‌توانیم با همکاری ایران سلطه کشور‌های امپریالیستی را تسریع ببخشیمبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سپهبد «عبدالکریم محمود ابراهیم» رئیس ستاد کل ارتش سوریه که صبح امروز در ستاد کل نیرو‌های مسلح با سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران دیدار داشت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیار خوشحالم هستم که در جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه در میان برادران خود در نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی حضور دارم.

سپهبد محمود ابراهیم افزود: در این دیدار مطالب و موضوعات مورد علاقه طرفین مطرح و درباره آن‌ها بحث و تبادل نظر شد.

رئیس ستاد کل ارتش سوریه ادامه داد: ما با جمهوری اسلامی ایران از دیرباز در راستای منافع دو کشور همکاری داشته و خواهیم داشت.

وی تأکید کرد: همواره روابط خود را با کشور‌هایی که در راستای ایجاد و حفظ حسن همجواری تلاش می‌کنند، ادامه داده و آن را تحکیم می‌بخشیم.

سپهبد محمود ابراهیم در پایان گفت: بیش از ۴۰ سال است که ما با جمهوری اسلامی ایران روابط دوستانه و خوبی داریم و با توجه به متغیر‌هایی که در راستای ایجاد نظم جدید جهانی و شکست سلطه کشور‌های امپریالیستی وجود دارد، از طریق این همکاری‌ها می‌توانیم به تحقق این تغییری که در نظم نوین ایجاد خواهد شد، سرعت ببخشیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها