فرماندار خوسف تأکید کرد؛

ضرورت حفظ و نشر فرهنگ ایثار، جهاد و ارزش‌های دفاع مقدس

«ایمانی» بر ضرورت حفظ و نشر فرهنگ ایثار، جهاد و ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: فتح قله‌های رفیع به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی و پشت سر گذاشتن هشت سال دفاع مقدس به برکت آموزه‌های دینی و الهام انقلاب اسلامی از دین و ارزش‌های اسلامی بود.
کد خبر: ۵۸۸۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶ - 10May 2023

ضرورت حفظ و نشر فرهنگ ایثار، جهاد و ارزش‌های دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «محمدعلی ایمانی» فرماندار شهرستان خوسف امروز (چهارشنبه) در شورای هماهنگی و حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این شهرستان، با تأکید بر اینکه زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: ایثار و شهادت اوج همه فضائل اخلاقی است و شهدا و ایثارگران ما به معنی واقعی کلمه همه را به منصه ظهور رساندند.

وی بر ضرورت حفظ و نشر فرهنگ ایثار، جهاد و ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: فتح قله‌های رفیع به عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی و پشت سر گذاشتن هشت سال دفاع مقدس به برکت آموزه‌های دینی و الهام انقلاب اسلامی از دین و ارزش‌های اسلامی بود.

فرماندار شهرستان خوسف تأکید کرد: امام خمینی (ره) با هدفی والا، اعتماد به مردم و رهبری راسخ انقلاب اسلامی را به ثمر رساندند و استمرار و تقویت این شاخصه‌ها، انقلاب اسلامی را به درخت تنومندی تبدیل کرده که هیچ گزندی نمی‌تواند کوچکترین خللی در آن ایجاد کند.

ایمانی با بیان اینکه تمام توفیقاتی که در طول ۴۴ سال عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی بدست آمده مرهون فرهنگ ایثار و شهادت است، عنوان کرد: اقتداری که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به دست آورده محصول فرهنگ ناب شهدا و مرهون خون شهدا است.

وی با بیان اینکه تجلی علم و فرهنگ و تمدن ارزش‌های انقلای اسلامی در دفاع مقدس به بهترین شکل جلوه‌گر بود، اضافه کرد: توصیه و ترویج تجربیات و ارزش‌های دفاع مقدس باید با ساز و کارهای مختلف و کمیته‌های مقرر مد نظر قرار گیرد.

فرماندار شهرستان خوسف گفت: اقدامات و فعالیت‌ها در پرتو نیات الهی و اخلاص معنا پیدا می‌کند لذا با عیار اخلاص و روحیه ایثار معادلات دشمن به هم خورده و انقلاب اسلامی علی‌رغم سنگ‌اندازی‌ها هر روز محکم‌تر و با صلابت تر از گذشته به راه خود ادامه می‌دهد.

ایمامی با اشاره به اینکه محاسبات غلط دشمنان نظام و انقلاب آن‌ها را خوشبختانه در اهداف پلیدشان دچار خطای راهبردی کرده است، خاطرنشان کرد: آنچه که موجب شکست دشمنان ما شده فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی عزیزانی است که بزرگترین و ارزشمندترین هستی خود که جانشان است می‌گذرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار