نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تفکر شبکه صالحین توسعه و تعمیق یابد

آیت‌الله «عبادی» با تأکید بر اینکه راهی که شما برای صالح شدن انسان‌ها انتخاب کردید بسیار ارزشمند است، گفت: اگر شبکه صالحین شتاب‌ بگیرد و فراگیر شود و به حد نسبی در جهان برسد وعده الهی تحقق پیدا می‌کند و جهان تغییر می‌یابد.
کد خبر: ۵۸۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷ - 10May 2023

تفکر شبکه صالحین توسعه و تعمیق پیدا کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه د رخراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) در دیدار با مسئولان شبکه مدیریتی صالحین حوزه و پایگاه‌های مقاومت خواهران منتخب استان، اظهار داشت: نرخ انسان در قرآن کریم خیلی متفاوت ذکر شده است؛ در بخشی مسجود ملائکه و اشرف مخلوقات و در بخشی دیگر در بین همه موجودات روی زمین از همه زشت‌تر است.

وی با تأکید بر اینکه عمر و زمان کالاهای بسیار ارزشمندی است که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد، گفت: عمر از بین رفتنی است اما کاری که انسان برای خدا انجام می‌دهد و هدفمند و با اخلاص است، ماندگار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی کار صالحین را همانند غریق نجات دانست و عنوان کرد: در این دنیای آخرالزمانی به انواع و اقسام، افراد را گمراه می‌کنند و هیچ عبادتی در حد اینکه دست انسان گمراهی را بگیرید و هدایت کنید ارزش ندارد.

آیت‌الله عبادی ادامه داد: به برکت انقلاب و رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب امروز گذر زمان به نفع مکتب انبیای الهی و اسلام است و پر ادعاهای مستکبر در حال افول هستند.

وی با تأکید بر اینکه راهی که شما برای صالح شدن انسان‌ها انتخاب کردید بسیار ارزشمند است، گفت: اگر شبکه صالحین شتاب‌ بگیرد و فراگیر شود و به حد نسبی در جهان برسد وعده الهی تحقق پیدا می‌کند و جهان تغییر می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: امروز جهان در آستانه تحول است و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب در پیچ تاریخی هستیم بنابراین اگر این اندیشه و تفکر توسعه و تعمیق پیدا کند و حالت ضریب بگیرد این کار شدنی است اما نیازمند سرمایه‌گذاری است.

آیت‌الله عبادی خاطرنشان کرد: اگر تفکر صالحین به حد نصاب لازم برسد و دست این غول‌های بیابانی از سر بشریت کوتاه شود و تعالیم انبیا بتواند از انسان کمالات بسازد، شما در ثواب این کار خیر شریک خواهید بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها