تجلیل از مسن‌ترین معلم پیشکسوت در استان البرز

به مناسبت بزرگداشت هفته معلم در آیینی از «علی اکبر بهنام» مسن‌ترین معلم پیشکسوت استان البرز تجلیل شد.
کد خبر: ۵۸۸۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۰ - 10May 2023

تجلیل از مسن ترین معلم  پیشکسوت در استان البرزبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، در آیین تجلیل از مسن‌ترین معلم پیشکسوت در استان البرز «سید مسلم رئیسی» سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز با اهدا لوح از این معلم بازنشسته تقدیر کرد.

رییسی اظهار داشت: این معلم پیشکسوت از سال ۱۳۲۸ فعالیت خود را در آموزش و پرورش آغاز  و در سال ۱۳۶۰ بازنشسته شده است.

وی با اشاره به اینکه این معلم درس ریاضی  را تدریس می‌کرده در اوخر خدمتش در کارگزینی مرکزی آموزش و پرورش کرج مشغول خدمت بوده است.

این مسئول یادآور شد: علم و تجربه پیشکسوتان همواره راه گشای مسائل تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش بوده و تلاش این عزیزان در اعتلای مسائل فرهنگی  و تربیتی استان البرز وصف ناپذیر است.

رئیسی  با اشاره به اینکه توسعه هر جامعه در سایه تلاش معلمان حاصل شده و پیشکسوتان و بازنشستگان فرهنگی، بزرگترین سرمایه‌های ارزشمند انسانی  این استان به شمار می‌روند، تصریح کرد: توسعه هر جامعه مبتنی بر آموزش و پرورش پویا و زنده است که این امر نیز در سایه وجود معلمان پرتلاش، دلسوز و آگاه تحقق می‌بابد.

وی ادامه داد:  زیربنای توسعه همه جوامع مدارس هستند که  در راس آن معلمان  قرار دارند که باید در هر زمان از تجربه و علم این تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت به نحو احسن در پیشبرد اهداف آموزشی، اجتماعی و اقتصادی بهره برده شود.

سرپرست معاونت پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش استان البرز خاطرنشان کرد: منزلت شغل معلمی همیشه و هر زمان باید از سوی آحاد جامعه حفظ و برای نهادینه شدن فرهنگ حفظ حرمت و جایگاه فرهنگیان بیش از پیش تلاش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار