فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

حضور حداکثری مردم را با جهاد تبیین در انتخابات رقم بزنیم

«ملک شاهکوهی» گفت: اولویت اول ما حضور حداکثری، امنیت، رفاقت و رقابت بین احزاب سیاسی است تا دشمنان انقلاب نا امید شوند و این ناامیدی آن‌ها را ضعیف خواهد کرد و این امر با جهاد تبیین در جامعه میسر می‌شود.
کد خبر: ۵۸۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳ - 10May 2023

باید با جهاد تبیین حضور حداکثری مردم را در انتخابات رقم بزنیم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان امروز ظهر در نشست علمی تخصصی مدیران سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای انقلاب اسلامی و مجلس خبرگان لازم است مردم را برای آمدن در صحنه آماده کنیم و این خیلی مهم است که پیام خود را چگونه به مردم برسانیم در این زمینه پایگاههای بسیج و روحانی مساجد می توانند مهمترین نقش را ایفا کنند.

فرمانده سپاه نینوا یادآور شد: امروز وظیفه ما این است که در جنگ نابرابر با دشمن، تمام توان و امکانات خود را به کار بگیریم و نقشه‌های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: آنچه امروز باید مورد توجه قرار گیرد جهاد تبیین و بیان کارکرد ساختارها و سیستم اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

این مسئول افزود: اولین کاری که باید برای بحث انتخابات انجام بدهیم این است که از اطرافیان خودمان شروع کنیم و تلاش کنیم به وسیله جهاد تبیین حضور حداکثری مردم را در انتخابات رقم بزنیم.

ملک شاهکوهی گفت: دشمنان ما برای این انتخابات برنامه ریزی زیادی کرده اند تا مردم را مایوس کرده تا پای صندوقهای رای حاضر نشوند.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: در همین راستا معاونین سیاسی استانها با حضور در شهرستانهای استان گلستان، رزمایش جهاد تبیین را برگزار کردند و با حضور در جمع اقشار مختلف مردم در خصوص انتخابات و مسائل روز جامعه اطلاع رسانی بعمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: اولویت اول ما حضور حداکثری، امنیت، رفاقت و رقابت بین احزاب سیاسی است تا دشمنان انقلاب نا امید شوند و این ناامیدی آنها را ضعیف خواهد کرد. و این امر میسر نمی شود مگر با جهاد تبیین در جامعه.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار