استاندار کرمانشاه:

برقراری امنیت پایدار نیازمند مشارکت مردم است

استاندار کرمانشاه گفت: ایجاد امنیت مردمی در جامعه با استفاده از مشارکت مردم در فرآیند ایجاد شرایط امن و مناسب، به امنیت پایدار کمک می‌کند.
کد خبر: ۵۸۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳ - 10May 2023

برقراری امنیت پایدار نیازمند مشارکت مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه که با حضور فرمانده فراجا و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در مجتمع فرهنگی بعثت برگزار شد، اظهار داشت: امنیت به وجود آمده حاصل تلاش آحاد جامعه از جمله مردم و نیروی‌های مسلح است و بدون مشارکت همه‌ جانبه این امر محقق نخواهد شد.

وی سهم مردم در ایجاد امنیت پایدار در کشور را بی بدیل عنوان کرد و یادآور شد: باید امنیت مردمی را جدی بگیریم به طوری که این امنیت با تار و پود جامعه عجین شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این استان از امنیت بسیار خوبی برخوردار است که بیانگر اهتمام ماموران انتظامی در برقراری این مهم و تامین آسایش و آرامش شهروندان است افزود: یکی از برترین ویژگی های مهم جوامع ایمانی تامین و تضمین امنیت مردم است که نیروی انتطامی در تامین این دستاورد الهی توانسته است بخوبی اقدام کند.

صحرایی، با تاکید بر اینکه امنیت کسانی که در حکومت اسلامی زندگی می کنند باید تامین شود تصریح کرد: با تامین امنیت پایدار است که امکان توسعه اقتصاد و سرمایه گذاری وجود دارد و رضایتمندی مردم فراهم می شود.

استاندار کرمانشاه با بیان اهمیت ایجاد امنیت مردمی در جامعه گفت: استفاده از مشارکت مردم در فرآیند ایجاد شرایط امن و مناسب، به امنیت پایدار کمک می‌کند.

وی افزود: اگر امروز شاهد امنیتی مطلوب در سطح جامعه هستیم بی تردید بخش اعظمی از آن را مرهون تلاش ها و زحمات شبانه روزی ماموران زحمتکش نیروی انتظامی هستیم.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مردم استان کرمانشاه مردمانی خوب و قدرشناس از اقوام و مذاهب مختلف هستند که در عین حال که با دشمنی های بدون رحم و مروتی مواجه بوده اند ولی بخوبی توانسته اند در برابر این بدخواهان قد علم کنند و بصیرت و تعامل آنها با مسوولان همواره موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها