فرمانده نیروی هوایی ارتش:

دشمن در جنگ ترکیبی هجمه‌های زیادی را به بنیان خانواده وارد می‌کند

امیر سرتیپ واحدی گفت: درحال حاضر ما در معرض جنگ ترکیبی قرار داریم و دشمن در این زمینه هجمه‌های زیادی به بنیان خانواده وارد کرده و می‌کند.
کد خبر: ۵۸۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳ - 10May 2023

دشمن در جنگ ترکیبی همجه‌های زیادی را به بنیان خانواده وارد می‌کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شهید «برادران دلحامد» چابهار از بخش‌های مختلف این یگان بازدید و توان عملیاتی آن را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر واحدی ضمن دیدار چهره با چهره با کارکنان پایور و وظیفه و خانواده ها، مجتمع تخصصی و فرهنگی بانوان را افتتاح کرد.

فرمانده نهاجا در مراسم افتتاح مجتمع فرهنگی بانوان این پایگاه، اظهار داشت: ساخت، تجهیز و افتتاح مجموعه‌های فرهنگی بانوان در یگان‌های نیروی هوایی ارتش در دورانی که با جنگ شناختی و ترکیبی روبه‌رو هستیم کار بسیار شایسته‌ای است که با مدیریت فرماندهان پایگاه‌ها و فعالیت جهادی کارکنان به سرانجام رسیده و می‌تواند به ترویج معنویت و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی و امور رفاهی به خانواده‌ها کمک شایانی بکند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر ما در معرض جنگ ترکیبی قرار داریم و دشمن در این زمینه هجمه‌های زیادی به بنیان خانواده وارد کرده است، گفت: یکی از کار‌های اساسی که در نیروی هوایی ارتش بر روی آن سرمایه گذاری شده، ایجاد مجموعه‌های فرهنگی برای امنیت و آرامش خانواده‌ها است.

امیر واحدی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش همه دست‌اندرکاران در بازسازی این مجموعه عنوان کرد: امیدوارم این قبیل کار‌ها در همه پایگاه‌ها ادامه‌دار باشد و شاهد رشد روزافزون امور فرهنگی و رفاهی خانواده‌ها باشیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار