استاد حوزه علمیه قم:

«زن انقلابی» الگویی مناسب از بانوان را به همگان نشان می‌دهد

«ظهیری» با بیان اینکه زن انقلابی الگویی مناسب از بانوان را به همگان نشان می‌دهد گفت: وحدت، همدلی و یاریگری بانوان در کنار همسران، دو عنصر مهم پیروزی انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۸۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷ - 10May 2023

«زن انقلابی» الگویی مناسب از بانوان را به همگان نشان می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «معصومه ظهیری» استاد حوزه علمیه قم امروز در همایش «زن و هویت ایرانی - اسلامی» در تالار حکمت دانشگاه گیلان با اشاره به نقش و جایگاه زن در جامعه اظهار داشت: دشمن‌شناسی، استقامت، مقاومت، هدایت و روشنگری همسران و فرزندان از جمله کار‌هایی است که بانوان می‌توانند انجام دهند.

ظهیری به نقش موثر بانوان در ایجاد وحدت و همدلی در جامعه اشاره و تصریح کرد: وحدت، همدلی و یاریگری بانوان در کنار همسران، دو عنصر مهم پیروزی انقلاب اسلامی است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه زن انقلابی الگویی مناسب از بانوان را به همگان نشان می‌دهد، افزود: جنگ رسانه‌ای علیه زن انقلاب اسلامی به‌گونه‌ای است که روزانه با حجم بسیار زیادی از محتوا‌های تولیدی در نفی ویژگی‌ها و ارزشمندی زن ایرانی و اسلامی مواجه‌ایم و در این حوزه می‌توان گفت دانشگاه‌ها نقش موثری در خنثی کردن محتوا‌های منفی دارند.

حجت‌الاسلام «عباسی» رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گیلان نیز در این همایش، تبیین هویت زن انقلاب اسلامی را وظیفه تشکل‌های دانشجویی دانست و اظهار داشت: آحاد زنان نه فقط در نگاه ملی، بلکه در یک نگاه جهانی باید به‌دنبال ترویج گفتمان زن انقلاب اسلامی باشند.

وی متذکر شد: دختران دانشجو موظفند مجاهدانه از حریم حجاب، حیا و کرامت زنان دفاع کنند و اهمیت و ارزشمندی نقش‌های زنانه همچون مادری، همسری و خانواده‌داری را در جامعه تبیین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها