هلاکت بیش از ۱۰۰ داعشی در عراق از ابتدای سال جاری میلادی

فرماندهی ارتش عراق امروز اعلام کرد: از ابتدای سال جاری میلادی بیش از ۱۰۰ داعشی در عراق به هلاکت رسیده‌اند.
کد خبر: ۵۸۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ - 10May 2023

هلاکت بیش از ۱۰۰ داعشی در عراق از ابتدای سال جاری میلادیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، فرماندهی ارتش عراق با تأکید بر ادامه تعقیب عناصر داعش در مناطق مختلف عراق، اعلام کرد که از ابتدای سال جاری میلادی، ۱۰۵ تن از عناصر داعش به هلاکت رسیده‌اند.

«تحسین خفاجی»، سخنگوی اتاق عملیات مشترک ارتش عراق با اعلام این‌که بیشتر عملیات‌های ارتش عراق توسط نیروی هوایی ارتش این کشور صورت پذیرفته، افزود: تمامی کشته‌شدگان داعش در این مدت، عراقی بوده‌اند.

وی ادامه داد: امکانات و توانمندی‌های ارتش عراق در حوزه‌های امنیتی و هوایی و همچنین توان اطلاعاتی آن برای تعقیب بقایای داعش در پیچیده‌ترین مناطق جغرافیایی با تحولی چشم‌گیر روبه‌رو بوده است.

تحسین خفاجی افزایش تعداد کشته‌های داعشی به این تعداد و به ویژه در مناطق صعب‌العبور و پیچیده جغرافیایی را دستاوردی بزرگ برای ارتش عراق در زمینه مبارزه با تروریسم دانست.

وی افزود: گسترش عملیات اطلاعاتی برای تعقیب و پیگیری تحرکات عناصر داعش در تمامی استان‌های عراق همراه با تحرکات میدانی نیروهای عراقی، به کاهش حملات داعش در سال جاری انجامیده است.

همچنین یکی از افسران بلندپایه ارتش عراق در استان کرکوک اعلام کرد: بقایای داعش همچنان خطرآفرینند و به دنبال فرصت برای اجرای عملیات تروریستی در هر نقطه‌ای هستند.

به گفته این افسر عراقی راهبرد تعقیب عناصر داعش نتایج چشم‌گیری داشته است؛ چراکه در نتیجه این راهبرد بسیاری از فرماندهان و عناصر مهم داعش به هلاکت رسیده‌اند و توان اجرای عملیات غافل‌گیرانه از این گروه تروریستی گرفته شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها