سرلشکر سلامی درگذشت «حاج محمد ضیایی» را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درگذشت «حاج محمد ضیایی» پدر شهیدان «خدابخش، اصغر، مجید و محمدرضا ضیائی» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۸۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹ - 10May 2023

سرلشکر سلامی درگذشت «حاج محمد ضیایی» را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه در پیامی عروج پاسدار رشید اسلام «حاج محمد ضیایی» پدر شهیدان «خدابخش، اصغر، مجید و محمدرضا ضیائی» را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج پاسدار رشید اسلام، جانباز سرافراز انقلاب اسلامی «حاج محمد ضیایی» پدر شهیدان «خدابخش، اصغر، مجید و محمدرضا ضیائی» از همراهان نهضت اسلامی و پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان قهرمان و شهیدپرور مبارکه استان اصفهان را به عموم مردم استان بویژه خانواده معظم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

آن مرد بزرگ و خادم اهل بیت بعصمت و طهارت علیهم‌السلام در قامت پدری مؤمن و متعهد، تربیت فرزندانی مجاهد، شجاع و فداکار برای جانفشانی در صراط مستقیم انقلاب اسلامی و امنیت و سربلندی ایران عزیز و پاسداری از خیمه ولایت در مبارزه با رژیم منحوس ستمشاهی و سپس در هشت سال دفاع مقدس را موجب عزت و افتخار مردمان دیار اصفهان قرار داد و خود نیز با حضور مجاهدانه و ایثارگرانه در سنگر مقاومت و ایستادگی برابر جنگ تحمیلی استکبار جهانی به شرف جانبازی نائل آمد تا نام و آوازه‌اش برای همیشه زبانزد و راهنمای خاص و عام در عرصه‌های سخت و پر خطر پیش روی کشور واقع شود.

به روح پرفتوح آن پاسدار پاکباخته و دیرین انقلاب و جانباز عالیقدر و شکیبا درود می‌فرستم و از درگاه حضرت حق تعالی برای او علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و برای بازماندگان و مصیبت‌دیدگان ارجمند صبر و شکیبایی توأم با پاداش صابرین طلب می‌کنم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار