برگزاری کارگاه توانمندسازی مسئولین قرارگاه‌های بسیج سازندگی استان آذربایجان غربی

کارگاه توانمندسازی مسئولین قرارگاه‌های سازندگی و محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی استان آذربایجان غربی امروز با حضور سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای استان در ارومیه برپا شد.
کد خبر: ۵۸۸۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ - 11May 2023

برگزاری کارگاه توانمندی سازی مسئولین قرارگاه های بسیج سازندگی استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، کارگاه توانمندسازی مسئولین قرارگاه‌های سازندگی و محرومیت زدایی سازمان بسیج سازندگی استان آذربایجان غربی امروز (پنجشنبه) با حضور سردار «حبیب شهسواری» فرمانده سپاه شهدای استان در ارومیه برپا شد.

سرهنگ «علی حیرانی» رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی در این نشست به تشریح برنامه ها و ماموریت های این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: بسیج سازندگی در کنار دولت با هدف رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی، عمرانی و زیرساختی نقاط محروم کشور همیشه آماده خدمت رسانی است.

وی با تقدیر از نقش آفرینی جهادگران بسیجی استان در عرصه های مختلف خدمت رسانی به محرومین و مستضعفین گفت: قطعا با همت شما نیروهای انقلابی، استان به سمت پیشرفت و توسعه پیش خواهد رفت.

وی با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در حوزه های مختلف محرومیت زدایی، عمران، آبادانی، اقتصاد مقاومتی و غیره به تسهیل و رفع موانع و مشکلات موجود که از سوی جهادگران مطرح شد اشاره کرد.

تجلیل از از گروه‌های جهادی فعال استان آذربایجان غربی پایان بخش این نشست بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار