نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

شمارش معکوس برای فروپاشی صهیونیسم آغاز شده است

آیت الله دری نجف آبادی گفت: شمارش معکوس برای فروپاشی صهیونیسم آغاز شده است.
کد خبر: ۵۸۸۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ - 12May 2023
شمارش معکوس برای فروپاشی صهیونیسم آغاز شده استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی دری نجف آبادی» در درس تفسیر قرآن کریم با اشاره به سوره مبارکه بروج اظهار داشت: سوره مبارکه بروج یک سوره مکی است چون در شرایطی که سخت‌ترین شکنجه‌ها بر مسلمانان وارد می‌شده است نازل شده است، این سوره دو بعد دارد یک بعد آن درباره مؤمنین و حمایت از آنها و بعد دیگر درباره شکنجه گران و خیانت کاران و جنایتکاران است.
 
وی با اشاره به آزار و اذیت مؤمنان در طول تاریخ بیان کرد: این تاریخ شکنجه در حال تکرار است و محتوای آن یکی است اما روش‌های آن فرق دارد.
 
امام جمعه اراک افزود: قبل از اسلام نیز شکنجه و آزار و اذیت مؤمنان وجود داشت که از نمونه‌های بارز آن حضرت ابراهیم (ع) را می‌توان نام برد.
 
وی ادامه داد: امروزه متأسفانه در جبهه‌های مختلف شاهد این جنایات هستیم، رژیم غاصب صهیونیستی که جزو بزرگترین جنایتکاران است، وحشیانه ترین جنایت را در دنیا انجام می‌دهد.
 
دری نجف آبادی اضافه کرد: منافقین، کومله و داعش و دیگر گروه‌های تروریستی از جمله جنایتکارانی هستند که مؤمنان را از بین می‌برند، آنها هیچ رحمی نسبت به مؤمنان و شیعیان ندارند، این جنایات مرتباً در طول تاریخ در حال تکرار است.
 
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: شمارش معکوس برای فروپاشی صهیونیسم آغاز شده است.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها