دیدار مدیرکل حفظ آثار قزوین با سرپرست جدید فرمانداری تاکستان

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» با «سید جمال حسینی» سرپرست جدید فرمانداری تاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۸۸۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴ - 12May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، در این نشست سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، «علیرضا بابا» مسئول دفتر حفظ آثار ونشرارزش های دفاع مقدس شهرستان تاکستان، معاونت مهندسی ویادمان های اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین و مسئولین دفاتر بخش های مرکزی واسفرورین و خرمدشت حضور داشتند.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین، ضمن تبریک انتصاب سرپرست فرمانداری تاکستان اظهار داشت: نشر ارزش های دفاع مقدس نشر معروف است و این کار فقط مختص اداره کل یا شهرستان نیست بلکه همه دستگاه های دولتی و غیردولتی مکلف اند در این راه همت مضاعف کنند و فرمانداری به عنوان بالاترین دستگاه حاکمیتی در شهرستانها در این میان نقش کلیدی و اساسی دارد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوب و ارزشمندی در حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس اتفاق افتاده است افزود: راه اندازی دفاتر بخش ها در تاکستان نوید یک حرکت دسته جمعی برای نشر ارزشهای دفاع مقدس  که همان  نشر ارزش های معارف الهی است را می دهد.

سرهنگ پاسدار امیری مقدم تصریح کرد: تشییع و تدفین  دو شهید گمنام در تاکستان و اسفرورین و استقبال کم نظیر و بی نظیر مردم از این لاله های روح الله نشان داد علی رغم سمپاشی های بیشمار و متعدد دشمن مردم دلداده این انقلاب هستند و این وظیفه ما را در مقابل مردم فهیم و انقلابی  تاکستان و حومه آن دو چندان می کند.

در ادامه فرماندار جدید تاکستان ضمن تشکر و قدردانی از حضور میهمانان در فرمانداری عنوان کرد: وظیفه اصلی فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان نشر و تبیین معارف فرهنگ پایداری و مقاومت است و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با نشر و توسعه ارزش های دفاع مقدس بتوانیم نقشه های شوم دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها