در یادواره شهدای روستای فردوی قم مطرح شد؛

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: صدای شکستن ستون فقرات نظام سلطه به گوش می‌رسد

سردار «شکارچی» گفت: امروز به برکت خون شهدا و رهبری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، صدای شکسته شدن ستون فقرات نظام سلطه به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۵۸۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵ - 12May 2023

صدای شکسته شدن ستون فقرات نظام سلطه به گوش می‌رسدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم-علیرضا صادقیان پور؛ سردار «ابوالفضل شکارچی» معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح امروز در مراسم سی و چهارمین یادواره شهدای روستای فردوی قم که در حسینیه شهدای این روستا برگزار شد، اظهار داشت: مایه خرسندی و مسرت است که در مجلسی که به نام شهیدان است و در جمع خانواده‌های معظم شهدا حضور داریم.

سردار شکارچی افزود: روستای فردو علاوه بر اینکه آمار شهدایش بالاست، از این جهت اهمیت دارد که مسیر حق و راه مستقیم را به امت نشان می‌دهد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: در این دنیای پر از خفقان که هم کفر و هم نظام سلطه به طور منسجم در برابر حق صف‌آرایی کرده‌اند، باید قوی‌تر از گذشته با بصیرت تمام، در مسیر شهدا گام برداریم و هر کس می‌خواهد حق را گم نکند، باید مسیر تک تک این شهیدان والامقام را بپیماید.

وی با بیان این نکته که فشار و تهدید علیه کشور ما زیاد است، تاکید کرد: امروز همه طاغوت‌پرستان، دنیاطلبان و شیطان‌صفتان دست به دست هم داده اند تا به زعم باطل خود پیشرفت‌های نظام را مهار کنند، اما به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، کشور حرکتی پویا و رو به جلو دارد.

سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح در ادامه با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن عنوان کرد: در سال گذشته رسانه‌های دشمن بیشترین هجمه‌ها را علیه ولایت فقیه انجام دادند و متاسفانه برخی خواص بی بصیرت و ناآگاه نیز از آنان تبعیت کردند.

وی با بیان اینکه ثمره نهال شهدا، سرافرازی نظام اسلامی است، تاکید کرد: کشور ما به برکت شهدا و رهبری ولایت فقیه امروز به یک قدرت تبدیل شده بگونه‌ای که در شکل دادن نظم نوین جهانی موثر است و کشور‌هایی که در جنگ تحمیلی انواع پشتیبانی‌ها را از دشمن انجام می‌دادند، امروز برای نیازهایشان به سوی ما دست دراز کرده اند.

سردار شکارچی با ذکر این نکته که امروز صدای شکستن ستون فقرات نظام سلطه به گوش می‌رسد، گفت: باید قدردان ثمرات خون شهدا باشیم و امانت شهیدان والامقام را که استمرار خط اقتدار نظام اسلامی است، حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار