دبیرکل جنبش عهدالله عراق:

چشم امید جبهه مقاومت به نظام اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام «الحیدری» گفت: هدف دشمنان از تحریم و فشار اقتصادی، مقابله با ولایت فقیه است و امروز مردم کشور‌های جبهه مقاومت به رهبری امام خامنه‌ای، نظام اسلامی و مردم ایران چشم دوخته‌اند.
کد خبر: ۵۸۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷ - 13May 2023

امروز چشم امید جبهه مقاومت به نظام اسلامی و ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، حجت الاسلام «سید هاشم الحیدری» دبیرکل جنبش عهدالله عراق، طی سخنانی در سی و چهارمین یادواره شهدای روستای فردو اظهار داشت: در دوران جنگ تحمیلی که کربلای زمان ما محسوب می‌شود، همه علیه ما دست به دست هم داده بودند.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام برای دفاع از اسلام و نظام و امام به جبهه‌ها رفتند و ۸ سال تمام جنگیدند، گفت: وقتی زندگی برخی فرماندهان دوران دفاع مقدس را مطالعه می‌کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که که خیلی از فرماندهان، از برخی یاران زمان پیامبر (ص) و ائمه (ع) بهتر بودند.

الحیدری با بیان اینکه امروز امید جبهه مقاومت، رهبری، مردم و نظام اسلامی ایران هستند، تاکید کرد: این نظام، همچون زمان پیامبر (ص) و امام علی (ع) دچار فشار و تحریم اقتصادی است و اصولا اگر در این ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، گرفتار فشار‌های دشمنان نبود، دیگر جمهوری اسلامی نبود.

وی تاکید کرد: سلاح امروز در جنگ اقتصادی، اقتصاد مقاومتی و در جنگ نرم و رسانه ای، فریضه فوری و قطعی جهاد تبیین است تا بتوان با انواع دروغ و جعل و فریب دشمنان با زبان‌های مختلف در جهان مقابله کرد.

دبیرکل جنبش عهدالله عراق با مروری بر تفاوت‌های جنگ نرم و سخت گفت: در جنگ سخت، رزمنده به شهادت می‌رسد، اما در جنگ نرم اگر کسی مقاومت نکند، منحرف و کافر و ضدانقلاب می‌شود؛ در زمان دفاع مقدس، حضور در جبهه واجب کفایی بود، اما در جنگ نرم، جهاد تبیین، بر همه واجب است.

وی با بیان اینکه صرف نظر از برخی مشکلات، مردم ایران به لحاظ معنوی در جایگاه خیلی خوبی قرار دارند و قابل قیاس با سایرین نیستند، گفت: دشمنانی که مرتب مشکلات اقتصادی ایران را به رخ می‌کشند، هیچگاه از مشکلات داخلی عدیده کشور‌های دیگر در زمینه فروپاشی معنوی و تنگنا‌های اقتصادی حرفی نمی‌زنند.

هاشم الحیدری ادامه داد: امروز وضعیت ایران نسبت به آمریکا و اروپا، بهشت است و برخی کشور‌ها که به باور قدرتمندی ایران و حضور فعلی و عملی ولایت فقیه رسیده و در گذشته در مقابل ما ایستاده بودند، در کنار ما قرار گرفته اند.

وی با تاکید بر اینکه دفاع از نظام و ولایت فقیه از اوجب واجبات زمان ما است، عنوان کرد: قدرت رهبری و ولایت فقیه بود که داعش را از عراق و سوریه بیرون راند و حاج قاسم را به جهانیان معرفی کرد و لذا امروز نیز همه باید از شهدا بیاموزند که در صحنه باشند و با سلاح زبان و بیان و خطاب در فضای مجازی، در صف نخست میدان جهاد تبیین و دفاع از، ولی فقیه و معرفی پیشرفت‌های نظام حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار