بنای روی آب؛

رژیم صهیونیستی در معرض انزوای جهانی قرار دارد

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای ضمن محکومیت خشونت ها در فلسطین اشغالی، ابراز نگرانی عمیق خود را از ادامه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی اعلام داشت و افزود: اینگونه اقدامات رژیم صهیونیستی به هر چه بیشتر منزوی شدن اسراییل در جامعه بین الملل منتهی خواهد شد.
کد خبر: ۵۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳ - 21November 2015

رژیم صهیونیستی در معرض انزوای جهانی قرار دارد

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، جان کربی سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست خبری روز جمعه این وزارت خانه در واکنش به ادامه اشغالگری و شهرک سازی های رژیم صهیونیستی طی بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی عمیق از شهرک سازی های این رژیم درکرانه باختری و قدس شرقی تداوم این گونه اقدامات رژیم صهیونیستی را مخرب برای صلح و باعث هر چه متشنج تر شدن اوضاع در مناطق اشغالی عنوان کرد.


وی تصریح کرد:موضع مخالفت شدید ایالات متحده آمریکا در برابر اینگونه اقدامات اسراییل درکرانه باختری وقدس شرقی صریح و روشن است و اقدامات رژیم صهیونیستی در این ارتباط به هرچه بیشتر منزوی شدن اسراییل در جامعه بین المللی خواهد انجامید.
 

جان کربی همچنین با بیان اینکه آمریکا راهکار مناطق اشغالی را تشکیل دو کشور مستقل می داند، خاطرنشان کرد: رییس جمهوری آمریکا خواستار اعمال سیاست و اقدامات جدی درجهت تشکیل دو کشور است و این گونه اقدامات اسراییل بر خلاف این راهکار و در پی آن موجب انزوای هر چه بیشتر اسراییل خواهد شد.
 

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پایان ضمن محکومیت خشونت های اخیر در فلسطین اشغالی، خویشتن داری هرچه بیشتر و تلاش برای حفظ صلح و ثبات در منطقه را از طرفین خواستار شد.


رژیم صهیونیستی از ساخت 450 واحد مسکونی درمناطق مختلف فلسطین اشغالی خبر داده است و این امر موجب افزایش تنش در فلسطین اشغالی شده است، به گفته هلال احمر فلسطین، در درگیری روز جمعه نظامیان صهیونیستی با جوانان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری 443 نفر زخمی شده اند.

منبع:ایرنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار