جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمادگی وزارت دفاع برای تجهیز ارتش سوریه/ تولید محصولات دفاعی ۱.۵ برابر افزایش می‌یابد

سردار سرتیپ «فرحی» از اهتمام وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح برای رشد یک و نیم برابری تولید محصولات دفاعی در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۸۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۸ - 18May 2023

آمادگی ایران برای تامین نیازمندی‌های دولت سوریهسردار سرتیپ پاسدار «سیدمهدی فرحی» جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره برنامه‌های این وزارتخانه برای تحقق شعار سال (مهار تورم، رشد تولید)، اظهار داشت: در راستای تحقق این شعار و رشد تولید، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برنامه‌های خوبی را برای سازمان‌های صنعتی و اقتصادیِ خود تدارک دیده  است.

سردار فرحی ادامه داد: با تدبیر وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نسبت به افزایش تولید و صادرات به مسئولین ذی‌ربط در وزارتخانه ابلاغ شده تا افزایش صادرات را به کشورهای مختلف داشته باشیم.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: امیدواریم امسال در حوزه تولید، با بکارگیری حداکثر ظرفیت ملی، رشد یک و نیم برابری را داشته باشیم.

سردار فرحی همچنین درباره توافقات صورت گرفته میان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با رئیس ستاد ارتش جمهوری عربی سوریه خاطر‌نشان کرد: توافقات خوبی با دولت سوریه صورت گرفته تا نیازمندی‌های دفاعی آن‌ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار