معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد:

مسئولین خادمان خوبی خانوداه شهدا باشند

خردمند گفت: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه هستند و انتظار این است که مسئولین خادمان خوبی برای خانواده‌های شهدا باشند.
کد خبر: ۵۸۸۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 13May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «جلال عرب خردمند» معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در دیدار‌های جداگانه‌ای به پای صحبت‌های «عباس تقوی» و «حسن دهقانپور نصرآبادی» از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، مادران روحانی شهید «مهدی ابوطالبی نصرآبادی» و شهید «امرالله جعفرپور» و خانواده پاسدار شهید «سید ولی الله ملایی» نشست و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را شنید و دستور مساعدت داد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در این دیدار‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء والامقام، برای خانواده شهداء و جانبازان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون کرد و اظهار داشت: جامعه ایثارگران بویژه والدین معظم شهدا حق بسیاری بر گردن جامعه و مسئولان دارند.

خردمند، خانواده‌های معظم شهداء را سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه و خدمت به آنان را توفیق الهی دانست و اظهار امیدواری کرد که مسئولین خادمان خوبی برای مردم شهید پرور باشند.

وی با بیان اینکه صبر و بردباری خانواده شهدا و ایثارگران ستودنی و دلجویی از آنان مایه افتخار است، گفت: ایثارگران و خانواده شهدا آنقدر بزرگوار و کم توقع هستند که انسان در مقابل عظمت و متانت آنان شرمنده می‌شود و این کرامت از عنایات شهدای گرانقدر بوده که به بازماندگان شهدا به ارث رسیده است.

انتهای پیام/ ندا دهقانی‌زاده

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار