فرمانده انتظامی سبزوار در مراسم تجلیل از خانواده شهید الداغی مطرح کرد؛

برخورد قاطع پلیس با مخلان نظم و امنیت

سرهنگ «بیات مختاری» گفت: برخورد با رفتارهای هنجارشکنانه جزو اولویت‌های پلیس است و با قاطعیت و صلابت در برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه می‌ایستد.
کد خبر: ۵۸۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶ - 13May 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در راستای تکریم خانواده شهدا، مراسم تجلیل از مادر شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و خانواده‌های شهدای امنیت «سید مصطفی محبی پارسا» و «رضا مومنی» با حضور سرهنگ «حسین بیات مختاری» فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار و اعضای شورای تأمین در محل حسینیه ستاد انتظامی این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ بیات مختاری در این مراسم اظهار داشت: براساس آیه شریفه «فرحین بما آتاهم الله من فضله و یستبشرون بالذین لم یلحقو بهم من خلفهم الا خوف علیهم ولا هم یحزنون»، پیام شهدا برای همرزمانشان که در آینده با آن ملحق خواهد شد بشارتی بدون حزن، اندوه و ترس از مرگ است که این بشارت زمینه‌ساز تجلی فرهنگ شهادت و ایثار در اسلام است و کارکنان پلیس نیز با این بشارت در مسیری که شهدا پیش روی آن‌ها قرار داده‌اند حرکت می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آیه ۱۷ سوره قصص تأکید کرد: کارکنان پلیس با هرگونه رفتار هنجارشکنانه برخورد کرده و با قاطعیت و صلابت با برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه مبارزه می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان سبزوار با گرامیداشت یاد و نام شهید غیرت حمیدرضا الداغی و شهدای عرصه نظم و امنیت گفت: کارکنان پلیس با برتن کردن لباس مقدس سربازی در راه خدا مجاهدت می‌کنند اما شهید غیرت این لباس را بر تن نداشت و با تأسی به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام برای احیای امر به معروف و نهی از منکر به پا خاست. او با دست خالی و اراده‌ای پولادین مردانه ایستاد و در برابر حملات چندباره ضاربین عقب‌نشینی نکرد و با مقاومت، قاتلین خود را از بزه ارتکابی منصرف کرد.

در پایان مراسم از خانواده شهید غیرت «حمیدرضا الداغی» و «سید مصطفی محبی پارسا» و «رضا مومنی» شهدای امنیت تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها